زمان انتشار: ۷ دی ۱۳۹۵ -

تاخیر پروازهای فرودگاه های تهران به علت کاهش دید

مه شدید در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و فرودگاه مهرآباد موجب شده پروازهای این دو فرودگاه با تاخیر زمانی انجام شود.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از شرکت فرودگاه‌ها، به علت وجود مه شدید در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) دید افقی در این فرودگاه به ۱۵۰۰ متر رسیده است و همین مساله موجب شده پروازهای این فرودگاه با تاخیر انجام شود. براساس این گزارش، در حال حاضر ۴ سورتی پرواز خروجی به مقاصد دبی و نجف منتظر بهتر شدن دید افقی هستند و به علت مه شدید ۳ پرواز ورودی به فرودگاه های جایگزین (آلترناتیو) هدایت شدند.

دید افقی در فرودگاه مهرآباد هم ۳۰۰ متر است و پروازهای خروجی از فرودگاه مهرآباد به دلیل کاهش دید افقی تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

همچنین ۹ پرواز فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان دایورت شد و این پروازها هم اکنون در مسیر فرودگاه اصفهان هستند.

مسافران پروازهای داخلی ‌می‌توانند پیش از عزیمت به سمت فرودگاه، آخرین وضعیت پروازها را از اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ دریافت و یا از طریق پرتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نشانی اینترنتی www.airport.ir، از آخرین اطلاعات پروازها آگاهی یابند و از وضعیت پروازها مطلع شوند؛ شهرستانی‌ها نیز می‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹و ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس بگیرند  و مسافران پروازهای خارجی هم ‌جهت اطلاع از وضعیت پروازها می‌توانند با شماره تلفن‌ ۰۹۶۳۳‌ اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تماس ‌بگیرند.

گفتنی است طی روزهای گذشته، وضعیت جوی(بارش برف و باران) و وجود مه غلیظ در برخی شهرهای کشور، پرواز تعدادی از فرودگاه ها را با تاخیر مواجه کرده است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو