زمان انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ -

جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات و نهادها نور و محمودآباد به میزبانی شهرستان نور برگزار شد+ تصاویر

جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی سه نهاد فرمانداری،بخشداری و شهرداری‌های نور و محمودآباد با حضور قائم مقام و مسئول دفاتر ارتباط مردمی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در دفتر شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، به همت روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، مدیران روابط عمومی سه نهاد فرمانداری، بخشداری و شهرداری‌ها به عنوان اثرگذارترین نهادهای سیاسی و اجتماعی طی نشستی گردهم آمدند.
شجاعی روابط عمومی را یکی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در هر دستگاه نام برد و افزود: اگر به روابط عمومی‌ها اهمیت داده نشود قطعا سازمانها در برقراری ارتباط سازنده و تعامل با مردم با مشکلات جدی مواجه می‌شود.

 

وی گفت: جایگاه روابط عمومی‌ها در جامعه باید به یک جایگاه ارزشمند در سازمان‌ها تبدیل شود.
مسئول دفتر نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها بابد با همفکری و ارائه راهکار بتوانند در مردم امید ایجاد کنند.

 

در ادامه جلسه هریک از مدیران روابط عمومی‌ها به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

در پایان مصوباتی از قبیل تبادل نظر و ارائه برنامه برای ایجاد امید در مردم، درج اخبار پروژه هاو اقدامات نهاد در سایت‌ها و پایگاه‌های خبری، اطلاع رسانی عمومی اقدامات نماینده مردم در سطح دو شهرستان از طریق چاپ بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی و یا چاپ در نشریات، تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی برون سازمانی، حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس برنامه‌ها،آموزش و تخصصی کردن روابط عمومی  برای اجرایی شدن در دستور کار قرار گرفت.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو