زمان انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ -

۲.۴ تن مواد مخدر در مازندران کشف شده است

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به عملکرد ۹ ماهه فرماندهی انتظامی استان در مقابله با موادمخدر از کشف بیش از دو تن و ۴۲۱ کیلو گرم انواع موادمخدر خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سردار محمود میرفیضی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه همایش کلانتری های استان از افزایش ۲۶ درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در این ارتباط ۹۳ باند تهیه وتوزیع موادمخدر در استان مازندران متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به مطالبات مردمی در دو بخش مقابله ای و جمع آوری معتادان متجاهر و ولگرد، از اجرای ۵۹۸ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد و افزود: دستگیری متهمان به موادمخدر در سال جاری ۵۶ درصد افزایش داشت.

وی همچنین از اجرای ۱۲۴ طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر طی سال جاری خبر داد و افزود: در این بخش نیز طی این مدت ۱۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دستگیری داشته‌ایم.

سردار میرفیضی بااشاره به اینکه مقابله با موادمخدر چند وجهی است، افزود: با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی امر و انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی و درمانی گام موثری در این راستا برداشته شد.

وی ارائه آموزش همگانی با تهیه بروشور، تیزر، تهیه و تولید فیلم‌های مستند اجتماعی و پخش آن از رسانه استانی را از جمله اقدامات فرهنگی و اجتماعی پیشگیرانه پلیس در مقابله با موادمخدر برشمرد و افزود: نقش خانواده‌ها با نظارت بر فرزندان، خودکنترلی و خودپایشی در پیشگیری ومقابله با موادمخدر مؤثر است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشدید اقدامات مقابله ای پلیس با موادمخدر در ماه‌های پایانی سال جاری از ناامن کردن محیط برای تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر و ایجاد بسترهای نظم و امنیت در جامعه خبر داد و از مردم خواست: در این ارتباط همچون گذشته تعامل و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به طور شبانه روز آماده دریافت اطلاعات واخبار و ارائه خدمات انتظامی به شهروندان است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو