زمان انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ -

شمار مشترکان برق در مازندران ۴.۲ درصد افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۲ درصد تعداد مشترکان شرکت افزایش یافته و به یک میلیون و ۲۷۲ هزار و ۸۱۲ مشترک رسیده است.

به گزارش سرای نور؛ قاسم شهابی موضوع تعمیرات و نگهداری شبکه های  توزیع را بسیار با اهمیت  خواند و گفت : شرکت توزیع برق مازندران به منظور تامین نیاز حدود یک میلیون و ۳۰۰هزار مشترک خود به انرژی الکتریکی ۲۸ هزار دستگاه پست و ۲۵ هزار کیلومتر شبکه برق در عرصه جغرافیایی دریا تا کوهستانهای البرز بکار گرفته شده است .

وی یاداور شد : مدیریت برخرابی های این تاسیسات امری خطیر است که به سادگی میسر نیست علاوه بر آن افزایش بحق انتظارات از سطح قابلیت سیستم های الکتریکی قرار دارد که باید برای دستیابی به آن تلاش کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ، طراحی و استقرار سامانه های CMMS نگهداری و تعمیرات بر  مبنای استانداردهای علمی از جمله مهمترین این اقدامات دانست و اظهار داشت : این نمونه کاری است که در شرکت توزیع برق مازندران شروع شده و تا دستیابی به سطوح بالای عملکردی با تلاش  بسیار ادامه خواهد یافت.

شهابی از استقرار سامانه  مکانیزه نت توزیع برق مازندران خبر داد و افزود : این سیستم در حال حاضر پروسه انجام تعمیرات از بانک های اطلاعات ، عملیات بازدید ، ثبت خرابی ، صدور دستور کارها و اختتام پروژه ها را تحت کنترل دارد . همچنین برخی از بازرسی های شرایط  محور از جمله ارت سنجی ، گرمانکاری و نشت یابی فرا صوتی ، عملیات سرویس دوره ای در سنجش های پست زمینی و کنترل عملیات شاخه زنی نیز همزمان با استقرار نسخه مکانی در حال استقرار است.

وی با بیان اینکه سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات وظیفه برنامه ریزی و ساماندهی عملیات اجرایی را بر عهده دارد ، افزود : در بخش اجرا نیز با توجه به کنترل شدن کارها ی هزینه کرد بودجه های نگهداری و تعمیرات ، شاهد افزایش اثربخشی هزینه ها و نتایج مثبت آن هستیم و تغییرات شاخص ها بخوبی گویای این مطلب است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو