زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ -

از سوی پلیس راهور تهران؛

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی اعلام شد

پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی را اعلام کرد.

به گزارش سرای نور؛ براساس اطلاعیه پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقف خودروها در مسیرهای منتهی به مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسجانی از ساعت یک بامداد روز امروز سه شنبه تا پایان مراسم اعمال می شود.

بر اساس این گزارش هرگونه توقف در بلوار کشاورز از میدان ولی عصر تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر، خیابان ولی عصر حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان ولی عصر و تمام خیابان های واقع در ضلع غربی خیابان ولی عصر، خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا بلوار کشاورز همچنین تمامی خیابان های واقع در ضلع شرقی طول خیابان های فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان های قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا خیابان ولی عصر و خیابان های فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه رازی، ۱۲ فروردین و خیابان منیری جاوید ممنوع است.

بر اساس این گزارش ماموران پلیس به همراه جرثقیل در مسیرهای اعلام شده حضور دارند و نسبت به انتقال خودروهایی که در مسیر های اعلام شده توسط کرده اند اقدام می کنند.

پلیس راهور اعلام کرد: خودروهای پارک شدن به نزدیکترین پارکینگ منتقل می شوند و مالکان آنها می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی و هویتی خودرو نسبت به ترخیص خودرو منتقل شده به پارکینگ اقدام کنند.

پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: از ساعت ۶ صبح فردا تردد در خیابان های منتهی به دانشگاه تهران، محدوده چهارراه ولی عصر، خیابان حافظ و خیابان وحدت اسلامی و خیابان آزادی ممنوع است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو