زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ -

آژیر قرمز در اردوگاه سرخ/ از پنجره نقل و انتقالات سوز می آید!

تیمی که صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر بوده و برای نیم فصل دوم باید تقویت می شده، نه تنها به خواسته‌اش نرسیده بلکه تعدادی از بازیکنانش را هم از دست داده است.

به گزارش سرای نور؛ شرایط برانکو ایوانکوویچ خوب به نظر نمی رسد. در واقع باید گفت اگر قصه درگیری های برانکو و کی روش را فراموش کنید، درون خود پرسپولیس مشکلات زیادی وجود دارد که باید آنها را حل کرد.

یکی از مشکلات بزرگ وضعیت نقل و انتقالات این تیم است. پرسپولیس چند بازیکن را تا این لحظه از دست داده از عالیشاه و نوراللهی بگیرید تا محمد رحمتی، شهاب زاهدی و الکساندر پلی‌یانسکی که از تیم جدا شده‌اند و از سوی دیگر آنتونی گولج هم هنوز در تمرینات دیده نشده است.

این در شرایطی است که تراکتورسازی نزدیک ترین رقیب پرسپولیس با همان نوراللهی و عالیشاه تقویت شده و اگر بتواند سروش رفیعی را هم نگه دارد و کرار پرحاشیه را هم کنار بگذارد شرایط بسیار بهتری پیدا می کند.

درست پشت سر تراکتورسازی هم ذوب آهنی حضور دارد که همه را شگفت زده کرده و با سرعت بسیار زیادی بالا می آید اما طاهری و برانکو هنوز نتوانسته اند بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند آن هم در حالی که هنوز هم محمد انصاری محل اختلاف برانکو با هیات مدیره است و اجازه ترانسفر به وی داده نشده است.

در واقع در نقل و انتقالات پرسپولیس منهای سامان نریمان جهان به جای خوبی نرسیده است چون شایان مصلح هم در دفاع چپ همچنان درگیر سپید رود رشت است و رضایت نامه اش را نداده‌اند. با این وضعیت پرسپولیس آنقدر درون خودش صنم دارد که یاسمن اردوهای تیم ملی از آن قصه های عجیب است برایش.

این وسط تردید سروش رفیعی برای پیوستن به پرسپولیس پس از درگیری کی روش و برانکو را هم به ماجراها اضافه کنید که البته تا حدود زیادی قابل حل است.

در هر صورت اوضاع نقل و انتقالات پرسپولیسی که هدفش قهرمانی است چندان مطلوب به نظر نمی رسد با این توضیح که پرونده ژوزه مانوئل هم در پیش است و اواخر دی ماه این تیم درگیر داستان بزرگ هفت میلیاردی از دادگاه بین المللی ورزش خواهد شد و این موارد طاهری را دست به عصا تر می کند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو