زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ -

توصیه پاور به ترامپ: برجام را حفظ کنید

نماینده آمریکا در سازمان ملل با حمایت از برجام از رئیس جمهوری جدید این کشور خواست تا آن را حفظ کند.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از رویترز، «سامانتا پاور» که آخرین روزهای حضور خود در سازمان ملل به عنوان نماینده آمریکا را سپری می کند، در کنفرانسی خبری گفت: توافق هسته ای انجام شده میان ایران و کشورهای ۱+۵۵ برای متوقف کردن پیشرفت هسته ای ایران «کارگر» افتاده و عاقلانه است که «دونالد ترامپ» آن را حفظ کند.

پاور در ادامه با تکرارا ادعاهای بی اساس آمریکا علیه ایران گفت: برای ما که تهدیدی را که ایران از طریق اقدامات بی ثبات کننده اش در منطقه و از طریق حمایتش از تروریسم ایجاد می کند، مشاهده می کنیم بسیار عاقلانه خواهد بود که توافقی را که مخالف تسلیحات کشتار جمعی در این کشور است، حفظ کند.

نماینده آمریکا در سازمان ملل افزود: لازم است ما در جهت تقویت برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در دولت آتی آمریکا بسیار قدرتمند عمل کنیم. لازم است که به قدرت درباره موارد نقض هنجارهای بین المللی که در خارج از چارچوب توافق و مطمئنا هر آنچه در چارچوب توافق روی می دهد، هشدار دهیم. البته این تمامی نظر ما درباره تهدید ایران برای صلح و امنیت نیست. مسائل دیگری وجود دارد که بسیار مهم هستند. درباره سوریه با تضمین این موضوع که از تغییری تنش زا پرهیز کنیم، مهم است که مذاکرات دستکم ادامه پیدا کند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو