زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ -

معاون فرماندارنور:

انتظار داشتیم تا برنامه پنجم این پروژه به بهره برداری کامل برسد.

سعید یزدانی گفت: انتظار داشتیم تا برنامه پنجم جاده نور،چمستان،آمل به بهره برداری کامل برسد اما کمبود اعتبارو آزادسازی مالکین کنار جاده مانع تحقق برنامه در زمان خود شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سعید یزدانی  معاون فرماندار نور در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان با اشاره به پروژه جاده نور، چمستان ، آمل بیان داشت: هرچند در حال حاضر وضع موجود با ایده‌ال فاصله دارد، اما نسبت به گذشته مطلوبتر شد.

یزدانی افزود: ربریدگی غیر فنی نداریم و روشنایی ،نصب علائم وخط کشی انجام شد.

وی گفت: انتظار داشتیم تا برنامه پنجم این کار به بهره برداری کامل برسد اما کمبود اعتبارو آزادسازی مالکین کنار جاده مانع تحقق برنامه در زمان خود شد.

برخی دستگاه ها پروژه هایی را در گذشته اجرا کردند که اگر حریم آن رعایت نشده باشد، پیمانکاری که اکنون این پروژه را برعهده دارد توانمند، با تجربه و کاملاً بر اتفاقات اشراف دارد و اجازه نمی دهد در مسیر حریم راه، با وجود لوله یا تیر برق و … آسفالت جاده انجام شود.

وی گفت: باید بین دستگاه های خدمت رسان برق، آب ، مخابرات ، گاز به عنوان دستگاه اجرایی و پیمانکار اداره راه، این تعامل وجود داشته باشد و برای سرعت بخشیدن به کار با نظارت، نظر فنی و پرداخت هزینه از طرف دستگاهها به پیمانکار راه ، با همکاری، سرعت و دقت این پروژه به پایان برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو