زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ -

موحدی کرمانی در نشست شوراهای استانی «جبهه مردمی»؛

رییس جمهوری می خواهیم که جلوی رانت خوارها را بگیرد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: نمی خواهیم‌ کسی رییس جمهور شود که نسبت به پول های غارت شده بیت المال بی تفاوت باشد؛ بلکه پول ها را به بیت المال برگرداند وجلوی رانت خوارها را بگیرد.

به گزارش سرای نور؛ آیت الله موحدی کرمانی در اولین نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شورای نگهبان درانتخابات آتی گفت:هرکس تایید صلاحیت شود وارد رقابت می شود وانتخاب بین صالح واصلح خواهد بود. باید بگردیم واصلح را پیداکنیم و به او رای دهیم. این یک وظیفه است و گام برداشتن دراین مسیرعبادت محسوب می شود.

وی ادامه داد: شورای محترم نگهبان حداقل صلاحیت را لحاظ می کند اما ما باید به دنبال حداکثرصلاحیت باشیم. باید بگردیم و نزدیکترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی اعتنایی به دنیا، ساده زیستی و عدل پیداکنیم.

آیت الله موحدی کرمانی همچنین افزود: ممکن است افرادی آدمهای خوبی باشند اما مقبولیت نداشته و رای نیاورند؛ پس باید همه شرایط را برای رسیدن به گزینه اصلح درنظر گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: نمی خواهیم‌ کسی رییس جمهور شود که نسبت به پول های غارت شده بیت المال بی تفاوت باشد بلکه پول ها را به بیت المال برگرداند و جلوی سوء استفاده ها و رانت خوارها را بگیرد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو