زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ -

رئیس راه وشهرسازی شهرستان نور:

دومشکل خاص درتعریض و بهسازی جاده نور، چمستان،آمل

رئیس راه وشهرسازی شهرستان نور اظهارداشت: دومشکل خاص در تعریض و بهسازی جاده نور، چمستان،آمل وجود دارد.

 

به گزارش  خبرنگار سرای نور؛ رامی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور گفت: در حوزه راه ، تعریض و بهسازی محور آمل، چمستان، نور اقدامات خوبی انجام شد .

وی افزود:این اقدامات برای ایمن سازی جاده و تردد ، عبور و مرور بسیار مفید بوده و کمک شایانی را به کاهش حوادث و سوانح و ایجاد امنیت در عبور و مرور جاده ای به ارمغان آورده است، اما نقاط ضعف فراوانی، همچنان موجود است .

وی گفت :نقاط آسیبی که باید اصلاح شود و کار بهسازی و تعریض جاده همچنان وجود دارد .

وی تصریح نمود: به دلایل گوناگون از برنامه زمان بندی عقب هستیم و با توجه به اینکه مجموعه اداره کل راه و شهرسازی تصمیم گرفته با تلاش ویژه و همت مضاعف مجدداً پروژه را کلید بزند تا با سرعت و کیفیت بیشتر، در قالب یک برنامه ی زمانبدی کار را به اتمام برساند. امیدواریم مشکلات و موانعی که پیش روی ما در حوزه شهرستانی است با کمک و یاری مدیران  در حوزه شهرستان مدیریت  شود ودر حد امکان مشکلات را در جلسه به نتیجه برسانیم.

رئیس راه وشهرسازی شهرستان نور اظهارداشت: در  نقاط تعریض و بهسازی دومشکل خاص وجود دارد .یکی وجود معارضین املاک ، اشخاص ساکن و مالک در حاشیه و حریم قانونی راه و تأسیسات است و همچنین در بستر محل اجرایی پروژه نیز معارضینی وجود دارد. مشکل دوم وجود تأسیسات عمومی خدماتی دولتی درحریم راه می باشد که برای اصلاح مسیر نیاز است تا تدبیری اندیشیده شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو