زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ -

علوی در جمع خبرنگاران:

پنجه فولادین سربازان گمنام حنجره تروریست ها را فشرده است

وزیر اطلاعات گفت: قبل از آنکه تروریست ها بدانند، پنجه فولادین سربازان گمنام امام زمان(عج)، حنجره آنها را فشرده و مجال اقدام تروریستی به آنها نداده است.

به گزارش سرای نور؛ سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه هفتمین همایش «غزه نماد مقاومت» که در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که حمایت ایران از نوار غزه که در محرومیت و تحریم همه جانبه قرار گرفته است، چگونه خواهد بود، اظهار داشت: حمایت ایران از مردم فلسطین تازگی ندارد و تا زمان رسیدن فلسطینیان به حقوق حقه خودشان این حمایت ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما بر اساس تعالیم اسلام از مبارزات مردم فلسطین در جهت اعاده استقلال و اعمال اراده آنها در سرنوشت خودشان حمایت خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که نظر جمهوری اسلامی در خصوص مشکلات سیاسی و اقتصادی نوار غزه و مردم فلسطین چیست؟، گفت: نظام جمهوری اسلامی همواره از نوار غزه و مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده است و خواهد کرد و این راهبرد را تا زمان پیروزی کامل فلسطینیان و به دست گرفتن حاکمیت سرزمینشان ادامه خواهند داد.

علوی در پاسخ به این سوال که اشراف امنیتی وزارت اطلاعات نسبت به تیم های تروریستی چگونه است، اظهار داشت: علی رغم اینکه تروریست ها در بسیاری از کشورها تاکنون موفق به انجام عملیات های تروریستی شده اند، اما هنوز شکر خدا نتوانسته اند که در ایران موفقیتی را داشته باشند. ما تروریست ها را چه در داخل و چه درخارج از مرزها و در شرایط گوناگونی تحت نظر داریم و قبل از آنکه آنها بتوانند اقدام تروریستی را انجام دهند، پنجه فولادین سربازان گمنام امام زمان(عج)، حنجره آنها را فشرده و مجال اقدام تروریستی به آنها نداده است.

وی در پاسخ به این سوال که در آستانه انتخابات شرایط انتخاباتی کشور را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار کرد: طبیعی است که در هر مناسبتی چه محرم، چه ماه مبارک رمضان، چه ایام انتخابات، شب های قدر و امثال اینها طرف مقابل سعی می کند که از دل مشغولی مسئولین و مردم به این ایام سوءاستفاده کنند که البته تاکنون سربازان گمنام امام زمان(ع) فرصتی به آنها نداده اند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو