زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ -

بارش برف در غرب و شمال غرب از فردا

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده از اوایل فردا سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و بارش برف به تدریج از غرب تا شمال غرب و سپس دامنه‌های البرز را فراخواهد گرفت.

به گزارش سرای نور؛ مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: یک سامانه بارشی از اوایل یکشنبه با بارش پراکنده برف در غرب کشور آغاز می شود و بتدریج شدت و گستره آن افزایش می یابد و بعداز ظهر یکشنبه مناطق غرب، ارتفاعات زاگرس، برخی مناطق شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز غربی بارش برف و در نواحی جنوب غرب کشور همراه با بارش باران و برف خواهد شد.

احد وظیفه افزود: با حرکت این سامانه به سمت شرق اواخر یکشنبه از شدت بارش در غرب کشور کاسته می شود. این سامانه روز دوشنبه تضعیف شده و بارش برف عمدتاً محدود به البرز شرقی و بارش برف و باران خفیف در برخی مناطق شرق کشور خواهد شد.

به گفته وی فردا یکشنبه شاهد بارش برف در استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین و در اواخر وقت ارتفاعات استان البرز و ارتفاعات تهران خواهیم بود و صبح روز دوشنبه بارش خفیف برف در ارتفاعات تهران، غرب سمنان و مناطق مرکزی خراسان رضوی و بارش باران و برف خفیف در جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی رخ خواهد داد بنابراین  توصیه می شود در جاده های کوهستانی استانهای پیش گفته تمهیدات لازم جهت جلوگیری از اختلال در تردد جاده ای بکار گرفته شود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۵ دی, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو