زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ -

امام جمعه نور:

شلیک موشک به سفارت ایران در یمن را محکوم می کنیم.

حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمند گفت :شلیک موشک به سفارت ایران در یمن که سبب زخمی شدن چند تن از ایرانیان در سفارت شد را محکوم می کنیم.

به گزارش  خبرنگار سرای نور؛حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمند در نماز جمعه نور بیان داشت: سعادت هر انسان مرهون تقوی آن است و دین‌داری وانجام دستورات الهی موجب تقوی است .

امام جمعه نورگفت:انسانهای با تقوی کسانی هستند که اگرگناهی مرتکب شوند بلافاصله به یاد خداوند به اشتباه خود پی می برند و با توبه آماده جبران گناه خود هستند.

خطیب جمعه نوربااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان داشت:معظم له درجمع ائمه جمعه سراسر کشور با تأکید برجایگاه نمازجمعه به عنوان جایگاه تبیین دین ومعنویت وبصیرت فرمودند: ائمه جمعه بایدمردم را آگاه سازند.

حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمندباتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به موضوع انتخابات افزود:تأکید رهبرانقلاب اسلامی برای رعایت حق الناس از جمله احترام به رأی مردم،شمار آرا،ورعایت حقوق شورای نگهبان بود.

ایشان با اشاره به سال۸۸ فرمودند:حق مردم با زیر سئوال بردن رأی مردم رعایت نشدوسبب سوء استفاده دشمنان نظام وانقلاب اسلامی شد.

امام جمعه نوربا توجه به محکوم کردن اعدام و به شهادت رساندن آیت الله نمر رژیم آل‌سعود گفت: با توجه به وساطت همه کشورها آیت الله نمر را به شهادت رساندن که تنها گناه آن ،امر به معروف ونهی از منکربود که در سخنان خوددرخواست احترام به اعتقادات شیعه را داشت و این اتفاق به ضرر رژیم آل‌سعود تمام شد.

خطیب جمعه نور این جنایت را راهی برای سرپوش گذاشتن اقدامات آل‌سعود در یمن و دیگر اتفاقات دانست و افزود: مردم و دولت‌ها و حتی سازمان ملل نیز این جنایت را محکوم کرد.

امام جمعه نوراظهارداشت: ۳۷ سال اروپا و آمریکا ایران را تحریم و تهدید کردند و هیچ نتیجه ای از این کار خود نگرفتند و ایران مقتدرتر شد، اما آل‌سعود خیال کرد که با قطع ارتباط با جمهوری اسلامی ایران می تواند ایران را منزوی کند.

حجت الاسلام ارجمند با اشاره به آمادگی نظامی ایران اظهار داشت:اگرچه ما اهل جنگ و ستیز نیستیم اما مبارز هستیم و با کوچکترین اشتباه و خطایی از سوی دشمن، ما آمادگی سرکوب و مقابله با دشمن را داریم .

امام جمعه  نور با محکوم کردن آل سعود در حمله نظامی و شلیک موشک به سفارت ایران در یمن گفت : هرچند در مقابل جنایت آل سعود و اعدام شیخ نمر عده ای نتوانستند براحساسات خود غلبه کنند و مانیز کار آنها راپسندیده نمیدانیم ،اما شلیک موشک به سفارت ایران در یمن که سبب زخمی شدن چند تن از ایرانیان در سفارت شد را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام امیری ارجمند گفت : این رایطه بین ایران اسلامی و عربستان نه تنها فایده ای به حال ایران اسلامی نداشت بلکه همه دنیا عربستان را مزمت کردند زیرا قطع رایطه با ایران به ضرر عربستان است .

وی گفت: امیدواریم خون شهید نمر ها سبب نابودی خاندان آل سعود شود و کسانی بر مسند حکومت عربستان قرار بگیرند که بتوانند واقعاً خادم الحرمین باشند، تا هر مسلمانی که از اقصی نقاط دنیا به مکه می رود ،با آرامش خاطر بتواند بندگی خدا را انجام بدهد.

مردم نور پس از نماز جمعه با راهپیمایی در شهر و شعارمرگ بر آل‌سعود،مرگ بر اسرائیل وآمریکا ،با قرائت بیانیه، جنایت آل‌سعود دربه شهادت رساندن آیت‌الله النمر را محکوم کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ دی, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو