زمان انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ -

پس از حضور در جمع نامزدهای جهانی؛

ناظم الشریعه:این انتخاب بایدبرای ما تلنگر باشد/فوتسال را درک کنید

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به حضور این تیم در جمع کاندیداهای بهترین تیم فوتسال دنیا در سال ۲۰۱۶، گفت: این انتخاب باید برای ما تلنگر جدی باشد.

سیدمحمد ناظم الشریعه درباره حضور ایران در جمع کاندیداهای بهترین تیم فوتسال دنیا در سال گذشته میلادی، گفت: این اتفاق خیلی خوبی برای فوتسال و ورزش ما است. ما در سال ۲۰۱۶۶ توانستیم قهرمانی آسیا را پس بگیریم و به عنوان سوم دنیا برسیم. این حاصل ۲۰۰ سال تلاش فوتسالی های ایران و نتیجه زحمات همه مربیان است.

وی افزود: باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم به شرطی که از این فرصت استفاده کنیم. ما با کمترین هزینه توانستیم بهترین نتایج را بگیریم و به عنوان سومی دنیا برسیم و حتی می توانیم موثرتر از اینها هم باشیم. رسیدن به عناوین بالاتر، نیاز به سرمایه گذاری و حمایت دارد. باید به این رشته که با هزینه کم توانسته اینطور افتخار آفرینی کند، بها بدهیم. این اتفاق هم باید برای مسئولان ورزش تلنگر باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: می دانم که الان فوتبال ما درگیر فوتبال است ولی خواهشم از فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش این است که شرایط فوتسال را هم درک کنند. ما باید برای برنامه ریزی فوتسال هم وقت بگذاریم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که چه زمانی متوجه شده ایران در جمع کاندیداهای برترین تیم دنیا قرار دارد؟ گفت: دو شب پیش بود که یکی از دوستانم از آمریکا تماس گرفت و این خبر را به من داد.

وی در خصوص اینکه آیا فدراسیون با درخواستهایش برای انتخاب یک آنالیزور و مربی بدنساز موافقت کرده است یا خیر؟ تاکید کرد: من سه شنبه به تهران می آیم تا در اینباره با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت کنم. مذاکراتی صورت گرفته و باید دید چه پیش می آید.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۶ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو