زمان انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ -

جزئیات تیراندازی در آسمان تهران/خروج هلی شات ازمحدوده پرواز ممنوع

معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، با اشاره به تیراندازی اخیر در آسمان تهران گفت: یک فروند هلی شات وارد محدوده پرواز ممنوع شده بود که پدافند هوایی بلافاصله اقدام کرد.

به گزارش سرای نور؛ امیر سرتیپ دوم علیرضا الهامی دقایقی پیش در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما درباره جزئیات شلیک‌های هوایی بعدازظهر امروز در پدافند هوایی مرکز تهران، اظهار داشت: این مسئله موضوع نگران‌کننده و خاصی نبوده و این اطمینان‌ خاطر را به مردم شریف ایران اسلامی می‌دهیم که صدای شنیده شده، صدای هوشیاری و آمادگی و امنیت کامل است.

وی افزود: یک فروند هلی‌شات (پرنده بدون سرنشین فوق سبک) وارد محدوده پرواز ممنوع در مناطق مرکزی تهران شده بود که پدافند هوایی بر اساس روش جاری و معمول، اقدام لازم را انجام داد؛ البته این پرنده بلافاصله پس از اولین رگبارها، محدوده را ترک کرد و دور شد و با توجه به ضرورت رعایت ایمنی مناطق مرکزی شهر، همکاران ما از ادامه تیراندازی دست کشیدند.

امیر سرتیپ دوم الهامی تأکید کرد: الحمدالله هیچ مورد خاص و نگران‌کننده‌ای وجود ندارد و در حال حاضر نیز شرایط آرام است و درباره آنچه که رؤیت کردیم، تهدید خاصی به حساب نمی‌آمد و صدای شنیده شده هم برای اطمینان خاطر مردم عزیز بود که بدانند فرزندانشان در پدافند هوایی کشور کاملاً آماده و هوشیار هستند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۷ دی, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو