زمان انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ -

۱۳۰ میلیارد تومان بدهی داریم/ مشکل مربی بدنساز استقلال حل شد

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه ۱۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد!

به گزارش سرای نور؛ سیدرضا افتخاری درباره وضعیت بختیار رحمانی و جدایی اش از استقلال گفت: طبیعی است، اگر بخواهیم بازیکن بگیریم باید نام بعضی از بازیکنان را از لیست خارج کنیم. اگر قرار است آندرانیک تیموریان و یا جباروف به استقلال بیایند باید نام بعضی از بازیکنان را از لیست خارج کنیم. لیست استقلال پر است. فعلا که جای رحمانی خالی شده است. دو، سه بازیکن دیگر هم بروند، جا خالی می شود.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد استقلال در نقل و انتقالات راضی است، گفت: ما با درخواست منصوریان جلو رفتیم. چند بازیکن ماندنشان در استقلال به صلاح ما و خودشان نبود. هر بازیکنی که منصوریان خواست را جذب کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت سجاد شهباززاد هم تاکید کرد: قبل از سفر این بازیکن به ترکیه، بنده سه ساعت با سجاد صحبت کردم. قرار شد اگر رضایتنامه اش را گرفت، تلفنی به من بگوید. او هنوز خبری نداده است.

افتخاری درباره اینکه آیا شهباززاده از قبل از استقلال طلب ندارد؟ تصریح کرد: از باشگاه که همه طلب دارند.
وی درباره اینکه امین حاج محمدی و میثم مجیدی که در آستانه جدایی از استقلال هستند تهدید به افشاگری کرده اند، گفت: چیزی نداریم که افشاگری کنند. ما ۱۳۰ میلیارد بدهی داریم که بروند افشا کنند!

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مشکل استیو جونز مربی بدنساز باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: مشکل جونز حل شد. او مدتی به مرخصی می رود و بر می گردد.

افتخاری در خصوص وضعیت آندرانیک تیموریان هم گفت: طبیعی است قبل از آنکه بخواهیم با او قرارداد ببندیم باید تست پزشکی بدهد و جوابش را بیاورد؛ درست مثل جباروف. این پروسه دو روز زمان می برد. اگر پزشکان باشگاه اوکی بدهند قراردادش را نهایی می کنیم.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۷ دی, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو