زمان انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ -

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور برگزار شد

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار گردید

به گزارش سرای نور؛ هادی خنجری فرماندار شهرستان نور در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار گردید، بحث مبارزه با مواد مخدر را یکی از مباحث مهم در کشور دانست و اظهار کرد: با توجه به نفوذ مواد مخدر در جامعه بعنوان یک معظل جدی باید برای مقابله با آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور بر لزوم اطلاع رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه در خصوص عوارض و اثرات مواد مخدر تاکید کرد.وی افزود: برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ها تاثیر بسزای بر روی پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر دارد ولذا باید نسبت به برگزاری این کلاس ها اقدام شود.

 

 

خنجری با اشاره به مصرف مواد مخدر در مدارس عنوان کرد: متاسفانه در سال های اخیر مصرف مواد مخدر در مدارس سراسر کشور شیوع پیدا کرده و مسئولان آموزش و پرورش باید بصورت جدی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: نیروهای انتظامی مبارزه و برخورد جدی با خورده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان را در دستور قرار خود قرار دهد.خنجری در این جلسه خاطر نشان کرد: کمیته های مختلف مبارزه با مواد مخدر و دستگاههای متولی این امر باید برنامه های خود را کاربردی اعلام کنند تا به مرور شاهد کاهش این خطر و بلای خانمان سوز باشیم.

در ادامه جلسه هر یک از اعضاء ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان گزارشات، نظرات و پیشنهادت خود را بیان نمودند.

 

 

زمان انتشار: ۲۸ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو