زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ -

نماینده نور و محمودآباد در مجلس:

مدرسه مکانی مقدس است و نباید محل تردد و توقف و پارکینگ انواع خودروها شود

نماینده نور و محمودآباد در مجلس گفت: مدرسه مکانی مقدس است و نباید محل تردد و توقف و پارکینگ انواع خودروها شود و اگر این کار در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی انجام گیرد، اقدامی اشتباه است،

علی اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان نور با تأکید بر دشمن شناسی اظهار کرد: کشور و نظام ما  اکنون در شرایط  بسیار حساسی  قرار دارد و دشمن اعتقادات و باورهای مردم را هدف  حمله‌های خود قرار داده است، اعتقاداتی  که  ملت  ایران را به صحنه نبرد و ایثار می‌کشاند.

 

 

 

وی دومین هدف دشمن را  خدشه دار کردن اعتبار نظام جمهوری اسلامی و بی اعتماد کردن  مردم نسبت به مسئولان نام برد و افزود: باید  هوشیار باشیم تا  دشمنان  آرام آرام  اعتماد را در ملت ما سست نکنند و باید از رسیدن  آنها به اهدافشان جلوگیری کنیم.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در ۱۴ اسفند  سال جاری  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور خبر  داد و اضافه کرد: این همایش با حضور استاندار برای تحقق منویات رهبری و ارائه گزارش ۱۱ ماهه در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود تا  شعار معرفی شده  سال از سوی رهبر  معظم انقلاب، در حد حرف و شعار  باقی نماند.

 


این مسئول از وجود خوابگاه مختلط و مشترک خواهران و برادران دانشجو در دانشکده تربیت مدرس شهرستان نور انتقاد کرد و  گفت: با توجه به تذکرات چندین باره و فرصت داده شده  به رئیس  دانشکده و معاون وزارت علوم و فناوری و  نیز پیگیری‌های انجام شده، متأسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
اسماعیلی خواستار تسریع در روند احداث پروژه خوابگاه مستقل برادران و خواهران در دانشکده تربیت مدرس شد و افزود:رسانه‌ها پیگیر  اخبار مربوط به این موضوع  باشند.
وی تصریح کرد: ملاک تغییر و انتخاب مدیران، میزان عملکرد و خدمات آنها و پاسخگویی به  امام جمعه، مردم و مسئولان شهر است و  افراد توانمند جایگزین مدیرانی می‌شوند که  که جهادی نیستند و نمی‌توانند وظایف مدیریتی خود را  به خوبی انجام دهند.
نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با انتقاد از استفاده نابجا از محوطه  مدارس به عنوان پارکینگ عمومی یادآورشد: مدرسه مکانی  مقدس  محسوب می‌شود و نباید  محل تردد و توقف  و پارکینگ  انواع خودروها شود و اگر  این کار در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی  انجام گیرد، اقدامی  اشتباه است،

 

این مسئول از مدیر  آموزش و پرورش نور خواست تا در اولین  فرصت از  ادامه این اقدام جلوگیری کند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: برنامه ششم توسعه در ۶ هفته و سه شیفت کاری فشرده در مجلس به تصویب رسید و با ۱۴۰ ماده به کمیسیون تلفیق  فرستاده شد که در آن به ۲ موضوع ایثارگران، پابرهنگان و نیز  حمایت از مستضعفان  و اقشار کم در آمد به خوبی  پرداخته شد و امتیازات خوبی برای آنان در نظر گرفته شد.
وی همچنین از زحمات شبانه روزی کلیه دستگاه‌های اجرایی در بحران  برف قدردانی کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت از تصویب ۲۰۰ میلیارد تسهیلات، ۳۰ میلیارد کمک بلاعوض و ۲۰ میلیارد بیمه کشاورزی به همت مجمع نمایندگان استان مازندران با حضور چند وزیر خبر داد و از همه  مردم که در این  بحران  با  آسیب و مشکلاتی در حوزه  آب، برق  و … مواجه شدند، عذرخواهی کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو