زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ -

فرماندار نور:

حضورو مشارکت دستگاه های اجرایی در برنامه های دهه فجر

فرماندار نور با تأکید بر حضور دستگاه های اجرایی و مشارکت آنان در برنامه های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی آن را نشان دلبستگی به شهدا و نظام جمهوری اسلامی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری درجلسه شورای اداری شهرستان نوراظهارکرد: ایران امروز جزء باشگاه هسته ای جهان است و از معدود کشورهای صادر کننده آب سنگین  که می تواند به عنوان یک مرکز تحقیقاتی مهم در عرصه جهان فعالیت کند و همه این دستاورد ها از برکت خون شهیدان به ویژه شهدای هسته ای است.

وی افزود: دشمن از هر راهی تلاش می کند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف خود دست پیدا نکند، اما به لطف خداوند هیچ سلاحی در مقابل ملت دیندار و ولایتمدار بزرگ ایران تاب مقاومت ندارد.

هادی خنجری با اشاره به سلاح عقلانیت گفت: در این برهه حساس تاریخی نشان دادیم که شمشیری برنده تر از شمشیر عقلانیت و مذاکره نیست و با تلاش مردان مجاهد در عرصه دیپلماسی و سیاسی و نظارت و هدایت ولی امر مسلمین، سلطه جهان را شکستیم و نشان دادیم زور اسلحه کاربردی در جهان ندارد.

وی با اشاره به انتخابات گفت: با بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی از مجموع ۲۳ نفر داوطلب، ۱۵ نفر به استناد قانون و نظر مراجع قانونی تأیید شدند، که در بررسی‌ها، هیئت نظارت از این لیست، شش نفر را واجد شرایط اعلام کرد.

وی در مورد انتخابات بیان داشت: بر اساس قانون همه دستگاه های اجرایی مکلفند در برگزاری انتخابات همکاری کنند.
خنجری تاکید کرد: امانت‌داری در انتخابات صیانت از خون شهداست و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها وحضور مسئولان، معاونان دستگاه‌های اجرایی و کارمندان در ساعات اداری درنشست تبلیغاتی ممنوع است و با متخلفان نیز برخورد خواهد شد.

فرماندار نور با تأکید بر حضور دستگاه های اجرایی و مشارکت آنان در برنامه های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی آن را نشان دلبستگی به شهدا و نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و تصریح نمود: ۲۶ پروژه دردهه فجر امسال با هزینه ۱۴ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان در حوزه راه و شهرسازی و ۱۱ پروژه درحوزه شهرداریها افتتاح خواهد شد . همچنین پروژهایی در حوزه های  آموزش و پرورش،  گاز،  برق، کمیته امداد امام،  دهیاری، منابع آب نیزبه بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه ها دردهه فجرگفت:کلنگ ۷ پروژه با هزینه بالغ بر ۲ میلیاردو ۷۳۰ میلیون تومان در حوزه شهرداری نور و ۶ پروژه در دهیاری ها به زمین خواهد خورد.

حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمندی در این جلسه با تبریک ولادت امام حسن عسگری بیان داشت: در کلام امام (ع) آمده است: کسی که آبروی مردم را نگه ندارد تقوا ندارد و اکنون اخلاق انتخاباتی حکم می‌کند تا آبروی همه حفظ شود.

 

وی با اشاره به حضور و مشارکت مسئولان در نماز جمعه ، راهپیمایی،  یادواره شهدا، دیدار خانواده شهدا،  جانبازان، رزمندگان و برنامه های فرهنگی افزود : دین ما دین سیاسی عبادی است، همه ما مسئولیم و مسئولیت ما فقط در حیطه کار اداری نیست.وی افزود: ما بدهکار شهدا و امام هستیم زیرا امام برای دین قیام کرد نه برای دنیا.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو