زمان انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۴ -

امام جمعه نور:

فرجام رسیدن برجام پس از ۱۲ سال نشان از اراده آهنین مردم غیور و شریف ایران است.

حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند فرجام رسیدن برجام را پس از 12 سال نشان از اراده آهنین مردم غیور و شریف ایران نام بردوگفت: این پیروزی متعلق به هیچ جناح، گروه و حزبی نیست بلکه متعلق به ملت ایران است

به گزارش خبرنگارسرای نور؛حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های نماز جمعه نوربا اشاره به تقوا در قیامت بیان داشت: اگر انسان درزندگی از خدا غافل شود در صف شیطان قرار می گیرد و همانطور که قرآن می فرماید: کسی که خدا را در زندگی خودش نبیند و دستورات الهی را در زندگی خود رعایت نکند، شیطان را در زندگی خود وارد کرده است.

وی در مورد تأثیرهمنشینی در زندگی اظهار کرد : همنشینی با اهل تقوا و معرفت سبب می شود زندگی ما همراه با معنویت شود و همنشینی و رفاقت با انسان های فاسق ، فاسد ، ظالم و بد سبب می شود زندگی ما نیز رنگ فسق، جور و شیطانی به خود بگیرد. حجت الاسلام امیری تصریح کرد : تمام مشکلات انسان‌ها به خاطر فراموشی خداوند در زندگی است .

امام جمعه نور با توجه به مناسبت ها به ۶ بهمن سال ۶۰ و حادثه ی حمله منافقین به شهر آمل اشاره کردو افزود : منافقان به خیال باطل خود فکر کردند، مردم آنان را همراهی می کنند اما مردم غیرتمند و بزرگوار ایران، مازندران و شهر هزار سنگر آمل با ایستادگی در مقابل منافقین درس خوبی به خائنان این مرز و بوم دادند.

حجت الاسلام امیری ارجمند فرجام رسیدن برجام را پس از ۱۲ سال نشان از اراده آهنین مردم غیور و شریف ایران نام برد و یاد آور شد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان خود تأکید داشتند اگر مقاومت و همراهی مردم نبود این توفیق به دست نمی آمد، پس پیروز واقعی، مردم بزرگ ایران هستند.

وی خاطر نشان کرد: هدایت و تذکرات مقام معظم رهبری ، صبر مردم و دیپلماسی سبب شد تا صلح آمیز بودن برنامه هسته ای را به رخ دنیا کشاندیم و آنها نیز آن را پذیرفتند.

وی گفت : این پیروزی متعلق به هیچ جناح، گروه و حزبی نیست بلکه متعلق به ملت ایران است.

امام جمعه نور با اشاره به دستاوردهای برجام گفت: اقتدار ایران اسلامی در منطقه تثبیت شد، بانک ها از تحریم خارج شدند، ۳۲ میلیارد دلار از ثروت ملی ایران آزاد سازی، پولهای بلوکه شده به کشور برگشت داده شد و تحمیل تحریم های همه جانبه از سوی سازمانهای مختلف بر ایران اسلامی لغو شد.

امیری ارجمند سلامت انتخابات را بسیار مهم دانست و افزود : برخی رد صلاحیت ها با توجه به مسئله پنهانی و حضور در گروه‌های فتنه است که چندین ماه کشور را به آشوب کشاندند و اهانت به شورای نگهبان که به وظیفه شرعی و ذاتی خود عمل می کنند، کم لطفی است .

وی گفت : توصیه من به هیئت های نظارت این است که با همان نرمش قهرمانانه نسبت به افرادی که ناخواسته به مسائلی وارد شدند اما بلافاصله به اشتباه خود پی بردند از گروه فتنه جدا کنند.

امام جمعه نور در پایان با تأکید براین‌که مجلس در رأس همه امور است اظهار کرد: مجلس محل تصمیم گیری و قانون گذاری است و کسی که نظام و ولی فقیه را قبول ندارد نباید در مجلس حضور پیدا کند و مردم نیز این افراد را به مجلس نخواهند فرستاد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو