زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۴ -

معاون فرماندار تأکید کرد:

باید با تمام نیرو و قدرت، زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم کنیم

سعید یزدانی گفت:باید با تمام نیرو و قدرت زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم کنیم؛ مدیران و مسئولان از بیان هر سخن که سبب یأس و ناامیدی مردم می شود، خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سعید یزدانی معاون فرماندار نور درجلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهارکرد: در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم، آخرین انقلاب مذهبی که می‌تواند در دنیا به عنوان الگوی حاکمیت‌ها باشدو با تمام فشارها همانند ۸ سال جنگ تحمیلی، تحریم ها،  تررورها و … که جهان استکبار  برای نابودی انقلاب اسلامی وارد کرد، هرگز موفق نبود.
یزدانی افزود: خون شهیدان، رهبری آگاهانه و وحدت کلمه بین مردم سبب ایستادگی این ملت، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی بوده است.
یزدانی تصریح کرد: دهه فجر امسال شرایط خاصی نسبت به سال های دیگر دارد زیرا به دنیا ثابت کردیم دیپلماسی مبنی بر عقلانیت و قانون بر دیپلماسی زور و فشار پیروز است و با توجه به اینکه جهان استکبار و اغلب جامعه شناسان غربی نگاهش بر این بود که انقلاب ما بیش از ۵ سال دوام نخواهد آورد به زودی انقلابیون از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته و  پیکر انقلاب بدون آرمان و روحیه انقلابی باقی خواهد ماند، ولی امروز انقلاب اسلامی ما همان انقلابی است که در اندیشه، نگاه و نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوده است.
وی با اشاره به برخی انقلاب‌های دنیا که پس از ۲۰ سال قانون اساسی نداشتند، اظهار کرد: برخی از کشورهای انقلابی دنیا سال های سال به صورت انقلابی مدیریت می شدند و رئیس جمهور و پارلمان نداشتند، اما انقلاب ما تنها انقلابی در دنیا بود که پس از پیروزی  قانون اساسی را تدوین، انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را برگزار کرد و همه مرهون هوشیاری و بیداری رهبر انقلاب اسلامی بوده و آن چیزی که ما را به تبعیت از اساس و نظام انقلاب اسلامی وادار می کند اعتماد و اعتقاد مردم به انقلاب و رهبر انقلاب اسلامی بوده است.
یزدانی خاطر نشان کرد: تفاوت دهه فجر امسال با سال‌های گذشته در این است که ۱۵ روز پس از جشن بزرگ پیروزی انقلاب، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را پیش رو داریم .
معاون فرماندار تأکید کرد: باید با تمام نیرو و قدرت ، زمینه حضور مردم را در انتخابات را فراهم کنیم؛ مدیران و مسئولان از بیان هر سخنی که سبب یأس و ناامیدی مردم می شود خودداری کنند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی را با یک انتخاب ناسالم به کام مردم تلخ نکنندو امیدواریم حلاوت و شیرنی پیروزی انقلاب اسلامی برای همیشه در کام ملت ایران باقی بماند.
وی با اشاره به فراز و فرود انقلاب اسلامی اظهار کرد: یأس مردم از بدسلیقگی و کج خلقی برخی مسئولان و دست اندرکاران بوده که گاهی باعث ناامیدی مردم شده اما مردم همیشه جلوتر از مسئولان و مدیران درصف حمایت انقلاب اسلامی قرار دارند.
یزدانی با اشاره به رحلت حضرت امام (ره) گفت: رحلت حضرت امام (ره) از اتفاقات تلخ در طول انقلاب اسلامی بود، که با رهبری مقام معظم رهبری چراغ امید به انقلاب اسلامی و نظام در دل مردم روشن شد.
یزدانی خاطرنشان کرد: پیروزی و موفقیت مردم ایران در عرصه های مختلف علمی، فنی، تکنولوژی، سیاسی و… سبب شد که انقلاب با قدرت به راه خود ادامه دهد.
معاون فرماندار در پایان از تشکیل ۹ کمیته فرهنگی و تبلیغی، امنیت و ترافیک، ورزشی و … خبر داد و افزود: با همت بخشداران و دهیاران، سطح روستا ها آذین‌بندی می شود.

وی گفت: شهرداران موظفند شهرها را در شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران آذین‌بندی کنند. همچنین اصناف نیز برای پاسداشت انقلاب اسلامی، سردر مغازه ها را آذین بندی می کنند واداره اوقاف نیز نسبت به برگزاری مراسم در برخی مساجد در شهر و روستا اقدام خواهد نمود.

یزدانی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان در برگزاری راهپیمایی بزرگ خانوادگی با مشارکت شهرداری ها ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادهای مرتبط اقدام لازم را انجام خواهند داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو