زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۵ -

ابتکار در جمع خبرنگاران:

موضوع جلب پسرم نباید در رسانه ها مطرح شود

معاون رئیس جمهور درباره حکم جلب فرزندش گفت: نباید قاعدتا نباید در رسانه ها طرح شود تا فرایند قضایی را تحت تاثیر قرار ندهد.

به گزارش سرای نور؛ معصومه ابتکار در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حکم جلب فرزندتان بدلیل برخی اتهامات وارده چیست گفت: این موضوع فرایند قضایی خود را طی می کند، و دادگاه به پرونده ٢ نفر، شخصی رسیدگی می کند اما چون مادر یکی از این افراد از مسولان است موضوع  قاعدتا نباید در رسانه ها طرح شود تا فرایند قضایی را تحت تاثیر قرار ندهد.

معاون رئیس جمهور، تاکید کرد: این پرونده کاملا شخصی است و در حال رسیدگی است و ما هر چه که نتیجه این پرونده در محاکم باشد تابع قانون هستیم.

وی افزود: به دلیل اینکه یکی از طرفین دعوا نسبتی با مسولان دارد و بخواهند از این پرونده استفاده و بهره برداری کنند نه قانونی، نه اخلاق و نه شرعی است اما ما تابع مسئله رسیدگی قانونی هستیم.

ابتکار گفت: من با آقای اژه ای راجع به این مسئله صحبت کردم. این موضوع به دلیل ابعادی که پیدا کرده بود و به یک سری  تهدیداتی که منتهی می شد توسط بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گزارشی تهیه شده و یک گزارش هم توسط وزارت اطلاعات تهیه شده و همه در جریان هستند.

وی تاکید کرد: امیدوارم پرونده تحت تاثیر فضاسازی های رسانه ای قرار نگیرد و ما هم علاقه مند نیستیم به این حاشیه سازی ها کشیده شویم چون کار و مسئولیت ما بسیار سنگین است و این افراد چون ممکن است خانواده هایشان مسیولیت داشته باشند باید در چارچوب قانون و مقررات به آن رسیدگی شود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو