زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۵ -

در پرونده «فریدون» حاضر به همکاری با قوه قضائیه هستیم

وزیر دادگستری در پاسخ به این سوال که آیا شما حاضر به همکاری با قوه قضائیه درباره پرونده فریدون هستید، گفت: بله چطور همکاری نکنیم ما عضو قوه قضائیه هستیم.

به گزارش سرای نور؛ مصطفی پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا شما حاضر به همکاری با قوه قضائیه درباره پرونده فریدون هستید، گفت: بله چطور ما همکاری نکنیم ما عضو قوه قضائیه هستیم، اما این فعالیت و اقدام و اعلام خبر برای شعبه است.

وی افزود: روال این است که اگر پرونده ای در شعبه باشد، کسی متهم شود، احضار شود و برود دفاع کند و اگر محکوم شد قابل انتشار باشد.

وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به این سوال که چرا اسم فریدون کامل اعلام می شود، اما در پرونده های دیگر مانند بابک زنجانی (ب ز) می گفتند، گفت: خود قوه قضائیه هم روند موجود در فضاسازی ها را نمی پسندد.

پورمحمدی تصریح کرد: الان مشکل قانون در اعلام اخبار است و خود قوه قضائیه هم قبول دارد که به هر حال از جهت قانونی ابهام دارد و باید حل شود.

وی با بیان اینکه دولت باید در این زمینه لایحه ای بدهد یا قوه قضائیه پیشنهادی ارائه کند، گفت: ما باید از این سردرگمی و اشکالات وارده نجات پیدا کنیم و این روند باید یکپارچه شود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو