زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۵ -

جام حذفی اسپانیا؛

وداع رئال مادرید با جام حذفی/ سلتاویگو به نیمه نهایی صعود کرد

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل سلتاویگو در جام حذفی اسپانیا به تساوی دست یافت تا از گردونه رقابتهای کوپا دل ری کنار برود.

به گزارش سرای نور؛ تیم های فوتبال سلتاویگو و رئال مادرید دیدار برگشت خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا را چهارشنبه شب برگزار کردند که این بازی مهیج با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد. با این نتیجه تیم رئال مادرید حذف شد.

در نیمه نخست این بازی تیم سلتاویگو با یک گل از رئال پیش افتاد. دانیلو در دقیقه ۴۴ با گل به خودی تیم میزبان را پیش انداخت. این بازیکن در بازی برابر سویا هم یک گل به خودی را به ثبت رسانده بود. اتفاق دیگر نیمه نخست این بازی فرصت سوزی رونالدو مقابل دروازه خالی سلتاویگو بود.

در نیمه دوم این بازی که در زیر بارش شدید باران برگزار شد رئال مادرید فشار حملات خود را افزایش داد و در دقیقه ۶۲ روی ضربه کاشته دیدنی رونالدو به گل تساوی رسید.

سلتاویگو بار دیگر موج حملات خود را از سر گرفت و در اوج هیجان مسابقه، دانیل وس با ضربه بغل پای فنی خود دروازه رئالی ها را در دقیقه ۸۵ گشود. این گل تنها پنج دقیقه دوام داشت و لوکاس واسکز در دقیقه ۹۰ با ضربه سر خود دروازه میزبان را باز کرد. در چهار دقیقه وقت اضافه بازی هم اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

بدین ترتیب تیم سلتاویگو که در زمین رئال مادرید ۲ بر یک پیروزی شده بود در مجموع ۴ بر ۳ برنده شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. رئال مادرید نخستین جام را در این فصل از دست داد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو