زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴ -

حجم بالای کار، خطا را قابل توجیه نمی‌کند

ناراحتی مردم نور از پخش کلیپ اراذل و اوباش در رسانه ملی

در پی پخش فیلمی از اراذل و اوباش چند شهر در بخش خبری 20:30، که متاسفانه نام شهرستان نور در آن فیلم آورده شده بود، واکنش‌هایی را در میان مردم نجیب و ولایی این شهرستان بوجود آورد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ گروه‌های مختلف از مردم با اظهار اینکه شهرستان نور در طول تاریخ، پرچمدار دفاع از دین و سرزمین بوده و علمای بزرگی همچون شیخ فضل الله نوری، علامه محدث نوری، سرداران و فرماندهان بزرگ ۸ سال دفاع مقدس را در خود پرورانده، نباید مورد بی‌مهری صدا و سیما قرار بگیرد، خواهان عذرخواهی و جبران صدا و سیما شدند.
در این ارتباط، هادی خنجری از پخش، نمایشی از ارازل و اوباش به نام مردم ولایت مدار شهرستان نور انتقاد کرد.
فرماندار نور با اشاره به مردم دیندار و شهید پرور شهرستان نور و بخش چمستان اظهار کرد: ضریب امنیتی شهرستان نسبت به سال‌های گذشته دارای رشد محسوسی بوده است و آمارهای مربوط به درگیری ، تیراندازی و کشف سلاح غیرمجازکاهش چشمگیری داشته است.

خنجری تصریح کرد : با توجه به نزدیکی جشن های ایام الله دهه فجر پخش این تصاویر سبب نارضایتی مردم با غیرت و انقلابی شهرستان نور و بخش چمستان شد .
عبدالوحیدفیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با ارسال نامه‌ای به رئیس صدا و سیمای کشور با اشاره به این که شهرستان نور سر زمینی سرفرازبه قامت ایستاده سروقامتان شهیدی است که شهیدمشروطه شیخ فضل الله نوری پرچم افتخارواعتباردیروزاین دیارو۶۰۰شهیدوالامقامش سند نجابت وصداقت وجوانمردی امروزاست ، آورده: انتظار می رود رسانه ملی با احترام به ملت شریف، حساسیت لازم را به خرج داده واز توهین به مردم شریف، انقلابی، ولایتمدارو با کرامت نور پرهیز کندو با پوزش خواهی از ساحت این خاک پرگهرو مردم باهنر، نسبت به رفع نگرانی وتشویش خاطراقدام فرماید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو