زمان انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ -

امام جمعه نور:

ما نباید فقط وارد کننده باشیم بلکه باید از این فرصت در راستای اقتصاد مقاومتی بهرمند شویم

ما نباید فقط وارد کننده باشیم بلکه باید از این فرصت برای صادرات و ایجاداشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی بهرمند شویم و از ظرفیت ها و استعداد های فکری بالای جوانان استفاده کنیم .

 

 

حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ ارجمند در خطبه‌های نمازجمعه امروز بااشاره به غفلت از خدا و پیامدهای آن افزود: دوری و فراموشی خداوند متعال، سبب حاکمیت شیطان خواهد شد و یکی از مراتب غفلت از خداوند وسوسه شیطان است.
امیری ارجمند تصریح کرد: شیطان از هر راهی در کمین انسان است و از طریق ضعف‌های انسان از راه اخلاق ، سیاست، ثروت ، پست ومقام … وارد می شودو خداوند از درون انسان ها آگاه است؛ پس به یاد خدا و قیامت باشیم تا از شر شیطان نجات پیدا کنیم .
امام جمعه نور بااشاره به دهه فجرو ورود امام خمینی (ره) افزود: با تمام کار شکنی‌ها، امرالهی تحقق پیدا کرد و سنت الهی رقم خورد که همان پیروزی حق و نابودی باطل است.
حجت الاسلام امیری ارجمند اطاعت و توکل به خدا، صبرو استقامت، پرهیز از اختلاف و دوگانگی، برخورداری از وحدت، دوری جستن از بیگانگان و یاری خواستن از خدا را عامل پیروزی انقلاب  اسلامی و امام خمینی (ره) نام برد .
خطیب جمعه نور گفت: حکومت الهی درایران اسلامی اکنون به رهبری فرزند خلف امام (ره) آیت الله خامنه ای تداوم دارد و ما همه ساله این پیروزی بزرگ را در دهه فجر جشن می گیریم.
وی با اشاره به جریان توافق هسته ای و پسا برجام تصریح کرد: رئیس جمهور چین با سفر به ایران ۶۰ میلیارد دلار قرارداد منعقد کرد و پیشنهاد احیای جاده ابریشم، برای ترانزیت کالا از آسیا به اروپا را عنوان امری استراتژیک در دستور کار قرار گرفت.
امیری ارجمند با اشاره به تحریم ها به ویژه در ۱۲ سال اخیر گفت: سطح روابط ایران و چین در طی این تحریم ها افزایش و حتی در مذاکرات ۱+۵ نیز چین از ایران حمایت کرد.
امیری تصریح کرد : ما نباید فقط وارد کننده باشیم بلکه باید از این فرصت برای صادرات و ایجاداشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی بهرمند شویم و از ظرفیت‌ها و استعدادهای فکری بالای جوانان استفاده کنیم.
امام جمعه نور با اشاره به پیام ر هبری در اجلاس سراسری نماز افزود : رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اقامه نماز فرمودند: اگر می خواهیم کشورمان بیمه شود باید به احیای اقامه نماز به ویژه در نسل جوان توجه کنیم .
وی در پایان با اشاره به وضعیت عربستان اظهار کرد: ما شاهد جنگ قدرت در داخل عربستان هستیم؛ عربستان با وضعیت کنونی، حمایت از تروریست ها، تسلیم در برابر خواسته های آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی به سرنوشت صدام و بقیه دولت مردان تابع آمریکا و اسرائیل دچار خواهد شد .

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو