زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ -

فرماندار نور:

با تمام توان در برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر شرکت می کنیم

خنجری گفت: در دهه فجر با تمام توان در اجرای برنامه ها و برگزاری باشکوه جشن انقلاب مشارکت می کنیم .

 

به گزارش خبرنگارسرای نور؛ فرماندار نور در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد : انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یاد امام و شهدای گرانقدرهمیشه جاویدان است.
وی افزود: دهه فجر خدمات دستگاه‌های مدیریتی شهرستان را در دیدگاه مردم قرار خواهیم داد.
خنجری به افتتاح و کلنگ زنی برخی از پروژه های دهه فجر اشاره کرد و افزود : امسال همانند سال های گذشته ستاد بزرگداشت دهه فجر تشکیل دادیم و ۱۸ کمیته برای موضوعات مختلف را سازماندهی کردیم.
وی گفت: اقدامات دهه فجر، درغالب برنامه های فرهنگی، اجرایی و عملیاتی است و شهرستان نور با آذین بندی و فضا سازی به استقبال جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر خواهد رفت.
فرماندار نورگفت: همه دستگاه‌ها و نهادها در کنار مردم شریف و فهیم شهرستان نور در برگزاری هرچه با شکوه تر جشن انقلاب مشارکت خواهند کرد.
وی با اشاره به برنامه های دهه فجردرشهرستان نورگفت: در این برنامه ها سخنرانان نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری ، رهبر فرزانه و یکتای قرن امام خمینی( ره)و مشارکت و حمایت مردم را تشریح خواهند کرد.
خنجری اظهارکرد: در طلیعه دهه فجر که مصادف با ورود امام خمینی(ره) است برنامه هایی در غالب یادمان گرامیداشت، در سطح شهرستان اجراخواهد شد و به پاسداشت خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی تلاش می کنیم تا برنامه‌ها در این روز هرچه باشکوه تر برگزار شود.
وی با اشاره به ۲۲ بهمن اظهار کرد: در روز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد راهپیمایی عظیم ملت ولایتمدار شهرستان نوردر شهرها و بخشهای‌ مختلف خواهیم بود.
وی یادآور شد: در دهه فجر با تمام توان در اجرای برنامه ها و برگزاری باشکوه جشن انقلاب مشارکت می کنیم. در حوزه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در تمام مدارس برنامه های ویژه تدوین شده که می توان آن را از برنامه های شاخص در دهه فجر نام برد.

 

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی، حضوردر مزار شهیدان مطهر انقلاب اسلامی، تشکیل و برگزاری نمایشگاه های مختلف از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی،  مسابقات ورزشی و برنامه های قرآنی و مذهبی و … ازدیگر برنامه های دهه فجر در شهرستان نور است .
هادی خنجری افزود: زنان متدین و انقلابی شهرستان نور نیز برنامه هایی در حوزه بانوان برگزار خواهند کرد .اجرای برنامه از سوی بخشداران در روستاها و بین عشایر غیور

و  شرکت اصناف در جشن انقلاب را با نصب بنر، پارچه و آذین بندی در شهرستان نور خواهیم داشت؛ در کنار این برنامه‌ها، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان نیز برای فرزندان برومند این ملت برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی اجرا خواهد کرد.

 
فرماندارنورگفت: افتتاح پروژه های دهه فجر با اعتبار هزینه شده ۱۴ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان در حوزه های راه و شهرسازی ، معابرشهری وشهرداریها، گاز، آموزش، مسکن، برق، ساختمان دهیاری، منابع آب و دیوار حائل و غسالخانه می‌باشد. همچنین ۶ پروژه کلنگ زنی با اعتبارمورد نیاز به مبلغ ۲ میلیاردو ۷۳۰میلیون تومان نیز از برنامه های دهه فجر امسال است.

 

 

خنجری دهه فجر و ایام الله امسال را متفاوت با سالهای گذشته دانست وتصریح کرد:همزمان با پایان مذاکرات هسته ای درحالی که ملت شریف ایران منتظر دستاوردهای این توافق می باشند، دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب را پیش رو داریم؛ و درکنارآن نیز زمینه برگزاری انتخابات با شکوه را فراهم خواهیم کرد.

 

وی گفت: تقارن آمادگی برای برگزاری برنامه های دهه فجر و انتخابات می‌تواند جشن پیروزی امسال را با سال های گذشته متفاوت و متمایز کند .

 

فرماندار نور اظهار کرد: مردم با حضور با شکوه در پای صندوق های رأی دشمنان را ناامید می کنند؛و ثابت خواهند کرد که همانند گذشته در پای ارزش های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده و از آن دفاع می کنند.

خنجری گفت: تقارن دهه فجر امسال که یادمان امام راحل است در برگزاری با شکوه انتخابات بسیار مؤ ثراست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو