زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نور:

نیاز شهرستان به فضای تفریحی مناسب در ساحل

محمودی گفت:یکی از نیازهای شهرستان نور فضای تفریحی مناسب در ساحل با حفظ تمامی ارزش‌ها، باورها و فرهنگ ناب اسلامی است.

 

به گزارش سرای نور؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوربا اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: پسابرجام نقطه عطفی است تا بتوانیم با این روند گام مؤثری در جهت رشد ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم . محمودی با توجه به برخی عملکردهای سپاه ناحیه نوردرافتتاح پروژه ها، بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی گفت: سال ۹۴ برنامه های مختلفی در قالب پروژه‌ها و سوله های صالحین داشتیم و در آینده نزدیک نیز افتتاح و آماده سازی ۳ سوله صالحین در بلده ، حاجی آباد و کاسگر محله و افتتاح حوزه مقاومت بسیج برادران امام سجاد (ع) وخواهران حضرت رقیه (ع) بنفشه ده را خواهیم داشت.
با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، تسهیلات خوبی را در این بخش پرداخت کردیم که در یک مرحله ۹۷۰ میلیون تومان وام به۸۴ نفر و در مرحله دیگر ۵۴۰ میلیون تومان وام برای تولیدات و پرورش دام، طیور و کشاورزی به بسیجیان و مردم شریف اهدا شد.

وی با اشاره به وام اشتغال گفت: ۲۲۰ میلیون تومان وام اشتغال زایی به خانواده های بسیجی که مدرک فنی حرفه ای داشتند، واگذار شد.
وی یکی از نیازهای شهرستان را فضای تفریحی مناسب در ساحل با حفظ تمامی ارزش‌ها، باورها و فرهنگ ناب اسلامی بیان کردو افزود: امیدواریم با انجام این پروژه مهم دربسیج سازندگی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهررویان انجام می شود وساخت پروژه های مهم و افتتاح آنها درسطح شهرستان نور، با تبعیت از ولایت و مرجعیت بتوانیم در بخش اشتغالزایی وخودکفایی تأثیرگذارباشیم.
انقلاب ما انقلاب پویا و جوان است؛ که با توجه به بیداری اسلامی در سراسربلاد اسلامی باید الگوسازی شود وهمانند خورشید تابان بدرخشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو