زمان انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۵ -

محور کرج – چالوس مسدود شد

مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد:در اکثر محورهای غربی و شمالی کشوربارش برف و باران را شاهد هستیم و محور کرج - چالوس مسدود شده است .

به گزارش سرای نور؛ مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: از ساعت۷:۳۰ صبح جمعه هشتم بهمن ۹۵، به دلیل احتمال ریزش بهمن در جاده کرج – چالوس این محور مسدود شده است.

در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، البرز، ایلام، زنجان، قزوین، تهران، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، قم،سمنان،خراسان رضوی، کردستان و کرمانشاه بارش برف و باران و در برخی از استان محورهای گیلان بارش باران را شاهد هستیم. همچنین محورهای تفرش – سلفچگان در استان قم، محور شهمیرزاد – فولادمحله، سمنان – فیروزکوه، سمنان – دامغان، شاهرود – آزادشهر و ارتفاعات محورهای هراز – فیروزکوه نیز برفی هستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به بارش شدید برف و کولاک، سه محور کرج – چالوس، کرمانشاه – اسلام آباد و روانسر – پاوه مسدود هستند.

تردد در محورهای گردنه قلاجه در استان لرستان، زنجان – طارم و دندی به تکاب در استان زنجان و همینطور محورهای برف‌گیر استان لرستان، ایلام ،کرمانشاه و زنجان با توجه به شدت بارش برف، تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. اغلب محورهای استان تهران، البرز، سمنان – گرمسار و شرق مازندران نیز بارانی هستند.

مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا به رانندگان توصیه کرده است  که با توجه به شدت بارش‌ها در روز جاری، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و تا جایی که ممکن است سفر خود را به زمان مناسب‌تری موکول کنند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۸ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو