زمان انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ -

فرماندار نور عنوان کرد

لغو تحریم‌ها فرصتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندار نور گفت: لغو تحریم‌ها فرصتی است تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، فرمان رهبرانقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم و بتوانیم با اتکا به خود، به خودکفایی دست پیدا کنیم.

به گزارش‌ خبرنگار‌ سرای نور؛ هادی خنجری با اشاره به لغو تحریم‌ها اظهار کرد: مردان مجاهد عرصه‌های سیاسی در تعقیب آرمان‌های الهی این ملت با استعانت از خداوند و راهنمایی رهبر معظم انقلاب توانستند به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنند که این دستاوردها جز یاری خداوند، برکت خون شهدا، سکان‌داری‌ ر‌هبر فرزانه و بابصیرت، حمایت و صبر ملت ایران چیزی نبوده است.

وی با اشاره به پسابرجام افزود: نخستین تأثیر لغو تحریم‌ها را می‌توان در بازار بورس مشاهده کرد و امیدواریم به‌واسطه لغو تحریم‌های ناعادلانه شاهد پویایی اقتصاد در کشور باشیم.
فرماندار نور تصریح کرد: اقتصاد ما در شرایط سخت نیز پویا بود و با توجه به تحریم‌ها و دشمنی استکبار جهانی، ملت بزرگ ایران در این عرصه موفق بودند و اهداف خودشان را به پیش بردند.
این مسئول بیان‌کرد: لغو تحریم فرصتی است تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، فرمان رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم و بتوانیم با اتکا به خود، به خودکفایی دست پیدا کنیم.
خنجری درپایان افزود: برنامه‌‌ریزی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی در پسابرجام  ضروری بوده و ملت ایران، ملت صلح‌جو و انسان‌دوستی است که در پای آرمان‌ها و ارزش‌های الهی این نظام مقدس با قدرت و  پیروی از ولی‌امر خود ایستاده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو