زمان انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

دستگاه‌های اجرایی امدادی برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی آمادگی لازم داشته باشند

فرماندار نور گفت: دستگاه‌های اجرایی امدادی برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی، سرمازدگی، یخ بندان، افت فشار گاز و ... آمادگی لازم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،هادی خنجری در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نور با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی امدادی برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی، سرمازدگی، یخ بندان، افت فشار گاز و … اظهارکرد: مردم باید آمادگی لازم را برای پیشگیری و مقابله با بحران داشته باشند.

 

وی با تأکید به رئیس گازرسانی شهرستان نور تصریح کرد: با کاهش دما و افزایش مصرف خانگی، گاز ادارات، نانوایی‌ها، سی.ان.جی و صنایع قطع شود.

 

 

 

 

 

فرماندار نور با اشاره به هلال احمر خاطرنشان کرد: آب، برق و گاز هلال احمر که یک دستگاه امدادی است، نباید قطع شود.

 

 

 

این مسئول با تأکید به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها باید جلسه مدیریت بحران خود را برگزار و شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای دپو و تأمین نمک برای نمک پاشی در کوچه، معابر و خیابان‌ها اقدام کنند.

 

 

 

 

خنجری در این جلسه آمادگی دستگاه‌ها را برای دسته بندی نیروها و تعیین وظایف و محل عملیات را ضروری دانست و تصریح کرد: لیست نیروها همراه با محل‌های مشخص شده به فرمانداری ارسال شود.

وی با اشاره به اداره صنعت و معدن و تجارت برای نظارت و هماهنگی واحدهای صنعتی که نیازهای عمومی مردم را تأمین می‌کنند تأکید کرد و افزود: نانوایی‌ها باید برای تأمین نان مردم آمادگی کامل داشته باشند.

فرماندار نور با اشاره بر نظارت قیمت اجناس در بحران افزود: افزایش قیمت در بحران ممنوع است.

این مسئول گفت: شرکت پخش فراورده‌های نفتی مسئول تأمین ذخیره سوخت و حمل آن به مکان‌های مورد نیاز است.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو