زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ -

بازگشت افتخاری به فوتسال یعنی فاجعه/ کاش او به عالم سیاست برود!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این رشته حیاط خلوت مدیران پر اشتباه اما پرقدرت است، گفت: بازگشت سیدرضا افتخاری به فوتسال یعنی فاجعه!

به گزارش سرای نور؛ حسین شمس درباره حضورش در بازی روز دوشنبه تیم های فوتسال امید ایران و اوکراین و رویارو نشدنش با سیدرضا افتخاری، گفت: ایشان که مدیرعامل استقلال است. این روزها هم شنیده ایم  قرار است افتخاری به فوتسال برگردد که این فاجعه است. متاسفانه فوتسال حیاط خلوت ورزش است. هر مدیری که «از اینجا رانده و از آنجا مانده اند» را به فوتسال می آورند.

وی افزود: چند سال پیش معاون رئیس سازمان تربیت بدنی افتخاری را از اداره تربیت بدنی برداشت و به فوتسال آورد. ما چهار سال افتخاری را تحمل کردیم اما الان ببینید استقلالی ها نتوانسته اند او را سه ماه تحمل کنند!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال تاکید کرد: هر مدیری که بیشترین اشتباه را دارد و نمی توانند او را به خاطر قدرتش برکنار کنند، به فوتسال می فرستند. افتخاری هم همینطور است. بازگشت افتخاری به فوتسال فاجعه است. شنیده ام که افتخاری در آستانه برکناری از مدیریت باشگاه استقلال است. او برای تماشای مسابقات استقلال به ورزشگاه نمی رود ولی برای بازی های فوتسال به سالن می آید. کاش لا اقل آقای افتخاری برای تماشای لیگ به سالن می آمد نه فقط تیم ملی.

شمس در پایان تاکید کرد: امیدوارم رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش زیر بار فشارهای خاص برای بازگرداندن افتخاری به فوتسال نروند. خدا کند افتخاری به عالم سیاست برود و اصلا سفیر شود نه رئیس کمیته فوتسال!

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو