زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ -

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به مشکل روادید ایران و آمریکا

اتحادیه جهانی کشتی با صدور بیانیه‌ای به عدم حضور احتمالی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۷ ایران واکنش نشان داد.

به‌ گزارش سرای نور؛  و ‌به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی در این بیانیه آمده است: «ما در جریان اختلافات سیاسی بین ایران و آمریکا نیستیم، اما همکاری فدراسیون‌های کشتی این دو کشور یکی از معیارهای اصلی و طلایی ورزش است. کشتی‌گیران این دو کشور نشان داده‌اند که در بالاترین سطح رفتار اخلاقی و منش ورزشی هستند و ارتباط قلبی و درونی آن‌ها با کشتی عجین شده است و توانایی این را دارد که فراتر از سیاست قرار بگیرد.

هر دو فدراسیون علاقه خود را برای حضور تیم‌ ‌ملی کشتی آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه نشان داده‌اند. ما خوشحال هستیم که می‌بینیم کشتی گاهی اوقات چنین همکاری بین‌المللی را ایجاد می‌کند. ما امیدواریم که وزارت امور خارجه ایران نیز حضور کشتی‌گیران آمریکایی در کرمانشاه را تایید کند.»

به گزارش سرای نور رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه با حضور هشت تیم برتر جهان به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود. این در حالی است که مصوبه جدید رئیس جمهور جدید آمریکا در خصوص ورود به خاک این کشور و سیاست متقابل وزارت امور خارجه ایران، سفر تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به مسابقات جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو