زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

دهه فجر، دهه وحدت است و نباید جناح بندی‌ها و ذائقه‌های سیاسی را در آن دخیل کنیم+ تصاویر

فرماندار نور گفت: دهه فجر، دهه وحدت، همگرایی و اقتدار ملت ایران است و نباید جناح بندی‌ها و ذائقه‌های سیاسی را در آن دخیل کنیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،  هادی خنجری در دیدار رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی کبیر (ره) به میهن با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و زنده نگه داشتن فرامین و راه امام خمینی (ره)و انقلاب اظهارکرد : امروز ملت شریف ایران به عنوان بانی اصلی حرکت عظیم انقلاب انتظاری جز خدمت از ما مسئولان ندارند.

 

 

 

وی گفت: باید همانند فرزندان شایسته انقلاب که در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب جان نثاری کردند،در رکاب خدمتگزاری به مردم با خداوند متعال و رهبری عهد ببندیم.

فرماندار نور افزود: دهه فجر، دهه وحدت، همگرایی و اقتدار ملت ایران است و نباید جناح بندی‌ها و ذائقه‌های سیاسی را در آن دخیل کنیم.

 

 

 

 

این مسئول تصریح کرد: دولت توانست در قالب نشست برجام، راه‌های بسته به ملت را باز کند و این امر نشان دهنده‌ی آن است که به بیگانه امید نبسته‌ایم.

خنجری از رؤسای دستگاه‌ها خواست تا از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در قالب برنامه‌های دهه فجر حضور فعال داشته و از خدمت به مردم غفلت نکنند

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو