زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ -

سپیدرود در سودای صدرنشینی

هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور، هفته خوبی برای سپیدرود بود؛ قدیمی ترین و محبوب ترین تیم رشت.

به گزارش سرای نور؛ سپیدرود بازی ۶ امتیازی با خونه به خونه را به سود خود به پایان برد و از همه مهمتر اینکه ملوان در خانه از پس ایرانجوان برنیامد تا اختلاف سپیدرود با ملوان به دو امتیاز کاهش یابد. حال اگر سپیدرود بازی معوقه با فجر سپاسی را با پیروزی پشت سر بگذارد دو امتیاز از ملوان پیش می افتد و دوباره در صدر جدول جولان خواهد داد. 
البته سپیدرود پیش از بازی با فجر سپاسی که یکی از سه نامزد سقوط است و این روزها با استعفای سرمربی اش مواجه شده با پارس جنوبی جم بازی دارد و شرط رسیدن به صدر، پیروزی در این بازی هم خواهد بود. در بازی ای که حریف بهترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد و میانگین گل خورده اش در هر بازی کمتر از نیم گل است.  از همه مهمتر پارس جنوبی جم در ۱۲ بازی اخیر خود شکست نخورده و خود یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و قابل پیش بینی است که برای برد بازی کند. دو هفته پیش بود که پارس جنوبی جم در خانه تیم خونه به خونه برای پیروزی بازی کرد و با دو گل به این مهم دست یافت.
البته سپیدرود هم نشان داده تیم روزهای سخت است و برای قهرمانی بازی می کند. با همه مشکلاتی که دارد. در بازی رفت دو تیم سپیدرود به یک امتیاز ارزشمند دست یافت و حال سودای صدرنشینی دارد؛ با دو پیروزی پی در پی در برابر تیم های پارس جنوبی جم و فجر سپاسی شیراز.

 

منبع:مهر

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو