زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ -

مدیر آموزشگاه نگاه نو:

کپی برداری خلاقیت را در کودکان نابود می‌کند+ تصاویر

مدیر آموزشگاه نگاه نو گفت:نقاشی کودکان به معنای خلاقیت است که با کپی برداری کاملاً متفاوت است زیرا کپی برداری، خلاقیت را در کودکان نابود می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،نمایشگاه نقاشی کودکان هنرجوی آموزشگاه نگاه نو به مناسبت دهه فجر در سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد.

مهناز حبیب نژاد امیری، کارشناس نقاشی و مدیر آموزشگاه نگاه نو در شهرستان نور در گفت و گو با سرای نور اظهارکرد: دوره آموزش نقاشی کودکان تلفیق آموزش و روانشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: نقاشی کودکان به معنای خلاقیت است که با کپی برداری کاملاً متفاوت است زیرا کپی برداری، خلاقیت را در کودکان نابود می‌کند.

 

مدیر آموزشگاه نگاه نو با اشاره به تکنیک افزود: در آموزشگاه، کودکان تکنیک‌های مختلف مدادشعمی، آبرنگ، گواش و … را به جز رنگ روغن تجربه می‌کنند زیرا رنگ روغن باید از سن ۱۲ سال به بالا مورد استفاده قرار بگیرد.

 

امیری خاطرنشان کرد: کودکان برای شناختن رنگ‌های سرد و گرم باید تصویری در ذهن خود داشته باشند تا این آموزش در ذهن کودکان ماندگار شود مانند رنگ نارنجی که یک رنگ گرم است با فصل پاییز به کودکان آموزش داده می‌شود.

 

وی در توصیه به خانواده‌ها تأکیدکرد: خانواده‌ها باید سواد بصری خود را افزایش دهند و هرگز کودکان خود را با یکدیگر مقایسه نکنند.

این کارشناس نقاشی افزود: خلاقیت کودک، با نقاشی‌های ذهنی خود کودک پرورش پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو