زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ -

امام جمعه نور:

مردم ایران با انتخاب افراد اصلح دشمنان را مانند همیشه به عقب می رانند.

امام جمعه نورگفت: مردم ایران با انتخاب افراد اصلح رضایت امام(ره)، شهدا، رهبر انقلاب و خداوند متعال را به دست می‌آوردند و دشمنان را مانند همیشه به عقب می رانند.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ مردم شهرستان نورهمانند دیگر مردم غیرتمند سرزمین اسلامی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور منسجم از زن و مرد، پیر و جوان به خیابان‌ها آمدند و با شعار ((مرگ بر اسرائیل ))، ((مرگ بر آمریکا))، ((مرگ بر آل سعود)) بار دیگر با رهبر فرزانه و ولی فقیه خود تجدید پیمان کردند.
۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۰۱۹۴۹حضور بی‌بد‌یل مردم ایران به دشمنان ثابت کرد، مشکلات اقتصادی بر دین و اعتقاد آنها تأثیری ندارد و مردم برای حفظ انقلاب اسلامی که با خون شهدا آبیاری شده با آگاهی و بصیرت، گوش به فرمان رهبری ایستاده اند.
۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۰۴۸۱۳ملت ایران نقشه استکبار جهانی، به‌ویژه تلاش دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی امسال را نقشه بر آب کردند و دشمنان باز هم بیشتر از همیشه از حضور پر شور مردم ولایی ایران اسلامی، مبهوت و حیرت زده شدند وعقب نشینی کردند.
در این مراسم امام جمعه شهرستان نور در سخنرانی خود با قدر دانی از حضور با شکوه مردم اظهار کرد: حضور شما در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیعتی دوباره با راه امام (ره)، شهدا و رهبر انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام امیری افزود : پیروزی انقلاب اسلامی مدیون ولایت، دینداری‌ و بسیج عمومی مردم است .
۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۰۴۳۰۱وی گفت: قرآن پس از امامت حضرت علی (ع) می‌فرماید: ((امروز روزی است که دین کامل شده و دشمنان مأیوس شدند.))
امام جمعه نورتصریح کرد: همانطور که مردم با حضور میلیونی خود دشمنان اسلام و سرزمین ایران اسلامی را نا‌امید کردند، در روز انتخابات نیز با حضور خود دشمنان را مأیوس می کنند.
۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۰۴۸۴۷این مسئول گفت: مردم متدین و دین‌مدار ایران اسلامی حفظ نظام اسلامی را بر خود واجب می‌دانند و به همین منظور برای پاسداری از نظام در هر زمان و مکانی حضور خواهند داشت.
۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۰۱۳۰۴حجت الاسلام امیری در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران در ۷ اسفند در پای صندوق‌های رأی با انتخاب افراد اصلح رضایت امام(ره)، شهدا، رهبر انقلاب و خداوند متعال را به دست می‌آوردند و دشمنان را مانند همیشه به عقب می رانند.
به گزارش خبرنگار سرای نور راهپیمایی باشکوه در بخش و شهر بلده رویان، ا یزدشهرو چمستان به صورت مستقل و با سخنرانی مسئولان برگزار شد، و در پایان راهپیمایی بیانیه این روز قرائت شد.۲۰۱۶۰۲۱۱_۰۹۵۶۳۷

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو