زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ -

معنای حرف جدید کی‌روش/ کارلوس از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد!

در چند بار اخیر کی روش همه مسئولیت ها را روی دوش تاج انداخته و به نظر می رسد قصدش این بار استعفا نیست بلکه اخراج شدن است.

به گزارش سرای نور؛  کی روش می گوید: به نظر من آن‌چیزی که فوتبال ایران بعد از این همه فشار به آن نیاز دارد، صلح و آرامش است که با رفتن من این موضوع محقق می‌شود.

او البته در مورد سه مرحله برنامه ریزی در مورد تیم ملی ایران که به هم خورده هم حرف می زند اما این بخش ها جدید نیست بلکه آن بخش هایی جدید است که می گوید من بروم تا صلح برقرار شود و البته آن بخش دیگری که تاکید دارد در مقایسه با قطر، چین و ازبکستان هیچ برنامه ریزی خوبی نداشته ایم و به همین دلیل مسئولیت کارها با فدراسیون فوتبال خواهد بود.

در واقع کی روش انگار قصد دارد کاری کند که تاج او را اخراج کند و این بار قصد استعفا دادن و مخالفت فدراسیون فوتبال با استعفایش را ندارد.

حرفی را که کی روش می گوید اگر هر مربی بزند عملا درگیری اش با رئیس بالا و بالاتر می رود چرا که این حرف شانه خالی کردن از تبعات شکست های احتمالی در آینده است و تاج می داند که اگر تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی شکست بخورد کی روش انگشت اشاره را با استناد به همین حرف ها به سمت او می برد.

در واقع تاج با چالش جدیدی رو به رو است. او این بار با استعفا مواجه نیست که آن را رد کند بلکه با ادبیاتی مواجه است که بار را روی دوش رئیس فدراسیون می اندازد و سرمربی خودش را کنار می کشد کاری که از کی روش بعید بود او هرگز شانه خالی نمی کرد اما این بار شانه خالی کرده است.

جلسه دیروز تاج با کی روش که بسیار هم طولانی شد دقیقا این چالش جدید را نشان می دهد در این چالش و آن جلسه کی روش نتوانست تاج را متقاعد کند که یک اردو برای تیم ملی تدارک ببیند و تاج هم مدام سعی داشت قوانین فیفا و ای اف سی را به کی روش تذکر بدهد. این جلسه در واقع بدون نتیجه پایان یافته است اما برای کی وش که اردوهای وجود نداشته ایران را با اردوهای قطر و چین و ازبکستان مقایسه می کند، انگار عصر مربیگری در ایران تمام شده است.

باید دید تاج می تواند از چالش جدید کی روش سربلند بیرون بیاید؟ به هر حال در این چالش هم تیم ملی حق دارد و هم پرسپولیس و تیم های لیگی بازیکنانشان را برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و … نیاز دارند.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو