زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ -

داور دیدار دربی استقلال و پرسپولیس معرفی شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، داور دیدار دربی هشتاد و چهار را معرفی کرد.

به گزارش سرای نور؛  علیرضا فغانی، داور باتجربه فوتبال ایران که سابقه قضاوت فینال رقابت های فوتبال المپیک برزیل را در کارنامه دارد، قاضی دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی هشتاد و چهارم معرفی شد.

 
دیدار دربی هشتاد و چهارم مابین استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر شانزدهم در روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

حسن کامرانی فر البته در این باره با اعلام اینکه هنوز داور دیدار دربی مشخص نشده است گفت: به غیر از علیرضا فغانی که جزو شانس‌های اصلی است، خورشیدی، حاج ملک، زاهدی فرد، بیژن حیدری، بنیادی فر و کرمانشاهی داورانی هستند که قضاوت‌های خوبی داشته‌اند و می‌توانند داربی را سوت بزنند.
با این حال از میان گزینه‌هایی که از سوی کمیته داوران برای گزینه داوری دربی معرفی شده‌اند تنها بنیادی فر قضاوت در هفته بیستم برعهده نداشت. بیژن حیدری نیز قضاوت جدال دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی را برعهده خواهد داشت و اینکه در دو هفته پیاپی قضاوت دیدار سرخپوشان را برعهده داشته باشد، بعید به نظر می رسد. زاهدی فر نیز قضاوت دیدار استقلال برابر ماشین سازی برعهده داشت. با این حال کامرانی فر اعلام کرد که در پایان هفته بیستم و در روز دوشنبه قاضی دیدار دربی را معرفی خواهد کرد.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو