زمان انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ -

ژائو ویلا ، ۱۶۴ دقیقه بازی برای فاجعه!

باشگاه تراکتورسازی با توجه به حکم فیفا از جذب بازیکن در نقل و انتقالات محروم شده است و عامل این اتفاق را شکایت ژائو ویلا اعلام کرده اند.

به گزارشسرای نور؛ ژائو ویلا، بازیکن پرتغالی تراکتورسازی در فصل یازدهم طبق خواسته تونی اولیویرا راهی تبریز شد و قراردادش را با جعفری به عنوان مدیرعامل این باشگاه به امضا رساند.
ژائو پدرو فررا ویلا، بازیکنی که فوتبال خود را در آکادمی بنفیکا آغاز کرد و تجربه حضور در ۴ رده سنی پایه‌های تیم ملی پرتغال را داراست اما سابقه حضور در تیم ملی را کسب نکرد.
ژائو اولین بار توسط جیوانی تراپاتونی، سرمربی ایتالیایی بنفیکا به تیم اصلی فراخوانده شد و در اردوی تدارکاتی این تیم در پیش فصل مورد تست قرار گرفت. با این حال او در نهایت نتوانست نظر این مربی ایتالیایی را به خود جلب کند و به صورت قرضی راهی باشگاه ویسنته شد. ویسنته در پایان آن فصل راهی دسته پایین تر شد تا قرارداد این بازیکن با این باشگاه از سوی بنفیکا دائمی اعلام شود. ژائو بعد از سه فصل حضور در ترکیب ویسنته راهی باشگاه فاتیما شد و در پایان فصل بار دیگر به ویسنته بازگشت. او در سال ۹۱ با درخواست باشگاه تراکتورسازی راهی تبریز شد و قراردادش را با این تیم به امضا رساند اما در نیم فصل از جمع سرخ‌ها جدا شد. حاصل حضور او در تراکتورسازی در این نیم فصل ۱۶۴ دقیقه بازی بود.

او در دیدار برابر راه آهن در هفته چهارم در دقیقه ۸۰ جانشین مسعود ابراهیم زاده شد و در هفته پنجم نیز در دقیقه ۶۸ جانشین فلاویو شد. دیدار برابر ذوب آهن در هفته هفتم نیز حضوری ۱۸ دقیقه ای برای او در پی داشت و در این بازی جانشین مهدی کریمیان شد. او در هفته بعد نیز در دقیقه ۶۹ جانشین مسعود ابراهیم زاده در ترکیب تیمش برابر صبای قم شد. در هفته نهم نیز این بازیکن در جریان پیروزی ۵ گله برابر گل گهر جانشین فلاویو شد و جدال برابر نفت نیز حضوری ۱۸ دقیقه برای او و جانشینی با مهدی کریمیان همراه داشت. در جریان پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال ثانیه‌هایی بعد از حضورش در زمین شاهد سوت پایان بازی بود و آخرین حضورش در ترکیب هم برابر سپاهان و در جریان پیروزی ۴ بر یک سرخپوشان رقم خورد که در ۱۱ دقیقه پایانی جانشین قاسم دهنوی شد.بازیکنی که با حضور ۱۶۴ دقیقه خود در تراکتورسازی اکنون این تیم را با چالش بزرگی مواجه کرده است.

 

منبع ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو