زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ -

زهیوی: الشحانیه سقوط نمی‌کند

زهیوی می گوید مطمئنا الشحانیه سقوط نمی کند و تمام تلاشش را می کند تا مشکل پایش حل شود و بتواند بازی کند.

به گزارشسرای نور؛  رحیم زهیوی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیتش گفت: واقعا نمی دانم چه شده است، شاید چشمم زده اند. من تنها استراحت می کنم و به فیزیو تراپی می روم. امیدوار هستم هرچه زودتر پایم خوب شود و بتوانم برای الشحانیه بازی کنم، مطمئن باشید الشحانیه سقوط نخواهد کرد.

 

بازیکن سوسنگردی درباره عدم گلزنی مدعیان آقای گلی نیز گفت: واقعا اینگونه است، وقتی من بودم و گل می زدم هر بازی هر کدام سه گل می زدند و اکنون شاید چون من نیستم آنها هم گل نمی زنند(خنده).
زهیوی درباره بازی استقلال خوزستان گفت: قلبم همراه پورموسوی و دیگر بازیکنان است، خدارا شکر این بازی را برنده بیرون آمدیم، مطمئن باشید تیم استقلال خوزستان می تواند با ۲ برد متوالی دیگر در جمع مدعیان برای سهمیه آسیایی حاضر شود، تیم آقای پورموسوی مثل نیم فصل اول  عالی فوتبال بازی می کند و فکر می کنم در آسیا نیز می تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.
وی در انتها گفت: اگر به استقلال خوزستان کمک بیشتری شود بیشتر از این تیم می شنویم، این تیم مربی باهوشی دارد که تاثیر مهمی روی تیم دارد، مطمئنا در زمان برد نباید پورموسوی را از یاد برد، از او در فوتبال ایران بیشتر خواهید شنید.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو