زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ -

جوان‌های تراکتور علیه چالش تابستانی

تیم تراکتورسازی با توجه به محرومیت فیفا، باید روی جوانانش حساب باز کند؛ جوانانی که امسال بیشتر از قبل در باشگاه تراکتورسازی به آنها بها داده شده و حالا شانس زیادی برای بازی کردن در ترکیب اصلی دارند.

به گزارش سرای نور؛   بعد از محرومیت تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی که شامل پیش فصل لیگ هفدهم هم می شود، نگرانی های زیادی برای ترکیب این تیم در سال آینده ایجاد شده است. با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان این تیم در پایان فصل آزاد هستند و تراکتورسازان بازیکن جدیدی نیز نمی توانند به خدمت بگیرند، حالا خیلی ها نگران هستند که چه کسانی برای این تیم به میدان می روند. نکته مهم در این موضوع توجه به بحث آکادمی فوتبال تراکتورسازی و حضور جوانانی با استعداد در تیم بزرگسالان است. بازیکنانی که گاها به تیم های ملی پایه نیز دعوت می شوند و ۳ نفر از آنها نیز عضو ثابت تیم ملی جوانان هستند.
این بازیکنان جوان که اکثرا قرارداد بلند مدت با تراکتورسازی دارند، در صورتی که بازیکنان آزاد سرخپوشان را ترک کنند و ترکیب سال آینده خالی شود، می توانند با حضوردر ترکیب اصلی، نسلی جوان را به فوتبال ایران معرفی کنند.
در ادامه به برخی بازیکنان جوان تراکتورسازی که شانس حضور در ترکیب تیم خود را در دیدارهای آینده این تیم با توجه به محرومیت و به خصوص مسابقات فصل آینده پیدا می کنند، اشاره شده است:

 
محمدامین بهرامی؛ پیش به سوی جام جهانی جوانان
دروازه بان تیم ملی جوانان اگرچه در بازی های قبلی به عنوان یار ثابت حضور نداشته و کادرفنی بیشتر به گلرهای دیگر اعتماد کرد اما دروازه بان خوبی محسوب می شود. او که متولد ۱۳۷۶ است، در تمام اردوهای اخیر تیم ملی جوانان حاضر شده و یکی از شانس های اصلی برای حضور در جام جهانی زیر ۲۰ سال در کره جنوبی است. بهرامی اکنون در کنار محمدرضا اخباری و فرزین گروسیان به عنوان دروازه‌بان سوم در تراکتورسازی حضور دارد.

 
محمدرضا مهدی‌زاده؛ زود خودش را نشان داد
مدافع وسط ۲۳ ساله پیشین تیم پارسه تهران در این فصل به تراکتورسازی پیوست و خیلی زود با مصدومیت برخی بازیکنان توانست در ترکیب تیم تبریزی به میدان برود. او در این فصل ۷۲۶ دقیقه تاکنون به میدان رفته و عملکرد بدی نیز نداشته است. مهدی زاده با ۱۸۲ سانتی متر قد مهره ای تاثیرگذار در مرکز دفاع محسوب می شود؛ هرچند که امسال بیشتر در پست های دیگر بازی کرده است.

 
علی طاهران؛ کریم باقری نوین وارد می شود!
یکی از امیدهای اصلی تراکتورسازی در آینده علی طاهران است؛ هافبک میانی ۱۹ ساله تراکتورسازی که عضو ثابت تیم ملی جوانان است و در ترکیب این تیم نیز به میدان می رود. طاهری به عنوان هافبک بازیساز امیدهای تراکتورسازی عملکرد فوق العاده ای داشته و گل های زیادی را به ثمر رسانده است. او در تیم ملی جوانان معمولا در پست هافبک تدافعی به جای نورافکن به میدان می رود. استیل بدنی و شیوه بازی طاهران بسیار شبیه به کریم باقری است؛ شوت های از راه دور طاهران مانند باقری زبانزد است.

 
فاخر تهامی؛ به یاد عمو ابراهیم 
برادر زاده ابراهیم تهامی متولد ۲۷ مرداد ۷۵ است. او سال گذشته در ترکیب صنعت نفت آبادان حضور داشت و امسال به عنوان بازیکن سرباز راه تراکتور را در پیش گرفت. تهامی بازیکنی روبه جلو است که در پست هافبک میانی و هافبک کنار توپ می زند و یکی از بازیکنان تکنیکی محسوب می شود. او سال گذشته در آبادان گل های حساسی برای صنعت نفت در لیگ دسته اول به ثمر رساند.

 
عارف آقاسی؛ آینده دفاع تراکتور
مدافع وسط ۲۰ ساله تیم تراکتورسازی یک مدافع وسط خوب به شمار می رود؛ او که در ترکیب تیم امید تراکتورسازی یک ستون اصلی برای گل نخوردن محسوب می شود، در تمرینات تیم بزرگسالان نیز توانسته خودش را به امیر قلعه نویی نشان دهد و هیچ بعید نیست اگر مصدومان تراکتورسازی برای بازی فردا با پرسپولیس نرسند، آقاسی زوج محسن بنگر را در مرکز دفاع تشکیل دهد. او در این پست یکی از بازیکنان آینده دار تراکتورسازی محسوب می شود.

 
جایگزین ایرانپوریان و برادر هافبک معروف سپاهان
امیر نصرآزادانی و علی پاپی دو بازیکن دیگر تراکتورسازی هستند. نصرآزادانی در پست مدافع راست توپ می زند و متولد ۱۸ بهمن ۷۴ است و پاپی نیز که رابطه برادری با حسین پاپی معروف بازیکن تیم سپاهان دارد، به تازگی به امیدهای تراکتورسازی پیوسته و مانند برادرش در پست هافبک وسط و کنار به میدان می رود. علی پاپی تکنیک خوبی هم دارد.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو