زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ -

رای تراکتور، روابط بین‌الملل و انضباطی خبر نداشتند؟

احکام شورای حل اختلاف همان طور که برای باشگاه ها فرستاده می شود برای فدراسیون فوتبال هم فرستاده می شود.

به گزارش سرای نور؛  فدراسیون فوتبال در رای های صادره از سوی شورای حل اختلاف ابتدا به شهادت گرفته می شود و در ادامه باید مجری دستورات صادره از سوی کمیته انضباطی باشد. 
احکام بین الملل همان طور که از نامش پیداست به کمیته روابط بین الملل اطلاع داده می شود. همین طور کمیته انضباطی. کمیته انضباطی به این خاطر که رکن قضایی فدراسیون فوتبال است.
حال این سوال پیش می آید آیا کمیته روابط بین الملل و کمیته انضباطی از حکم صادره علیه باشگاه تراکتورسازی خبر نداشتند؟ اتفاقا این دو کمیته باید از حکم صادره خبر می داشتند و محتوای حکم را پیش دکتر علیرضا اسدی – دبیر کل فدراسیون فوتبال می بردند و دبیر کل نامه محرومیت تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات زمستانی را به سازمان لیگ برتر و کمیته نقل و انتقالات ابلاغ می کرد. همان کار که در قبال باشگاه استقلال کرد.
چرا این اتفاق صورت نگرفت؟ آیا فدراسیون فوتبال اراده ای برای عدم اعلام رای صادره علیه باشگاه تراکتورسازی داشت یا اینکه یک اشتباه سهوی موجب شد این رای اعلام نشود؟ این ها همه سوالاتی است که به ذهن خطور می کند و تنها با پاسخ های شفاف و واقعی فدراسیون فوتبال ابهامات برطرف می شود که تا به این ساعت فدراسیون فوتبال تلاش نکرده پاسخ صریحی به این سوالات بدهد.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو