زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ -

رجب زاده: شانسی برای قهرمانی نداریم

مهدی رجب زاده، هافبک باتجربه ذوب آهن از قهرمانی تیمش در لیگ برتر قطع امید کرد.

به گزارش سرای نور؛  مهدی رجب زاده درباره شکست غیرمنتظره تیمش مقابل صبا گفت: بازی جاندار و خوبی بود اما حیف که هوا آنقدر سرد بود که روی کیفیت بازی اثر گذاشته بود. امروز صبا بازی منطقی انجام داد و هدفشان این بود که ضد حمله بزنند.
وی ادامه داد: ما موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و می‌توانستیم پیروز باشیم اما بازی‌هایی که به این شکل هستند شرایطی دارد که هر موقع تیمی بتواند فرصتی را به گل تبدیل کند می‌تواند برنده شود. باید تلاش کنیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم چون اگر استفاده نکنیم مشخص نیست بازی را ببریم یا مساوی کنیم.
رجب‌زاده درباره سرمای هوا و ساعت بازی که کمی دیر به نظر می‌رسید گفت: بازی می‌توانست زودتر برگزار شود. شاید باورتان نشود اما بعد از آنکه وارد زمین شدم پاهایم در کفش حس نداشت و واقعاً سرمای شدیدی بود. برای اولین بار بود چنین سرمایی را تجربه می‌کردم و واقعاً عجیب بود. متأسفانه بدشانسی ما این است که در این چند هفته یا تبریزیم یا مشهد و مدام سرما می‌کشیم.
وی درباره امید ذوب‌آهن برای کسب عنوان قهرمانی هم این طور گفت: طبق تجربه‌ای که من دارم، قهرمانی برای تیم‌های سوم به بعد کمی سخت شده است و این تیم‌ها بیشتر برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. البته هیچ چیز غیرممکن نیست اما احتمالش ضعیف است.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو