زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ -

بکام و رد اتهام تلاش برای گرفتن عنوان شوالیه

نماینده دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس ، ادعاهای اخیر روزنامه سان مبنی براینکه بکام از فعالیت در خیریه به دنبال کسب عنوان شوالیه بوده را تکذیب کرد.

به گزارش سرای نور؛  اخیرا سایت Football Leaks که در زمینه فوتبال افشاگری می‌کند، ایمیل هایی هک شده را منتشر کرده و مدعی شده که دیوید بکام در این ایمیل‌ها به کمیته افتخار انگلیس دشنام می‌داده و وقتی در هنگام ناهار از او درخواست کمک به خیریه کردند، با عصبانیت پاسخ داده است. حال نماینده ای از سوی بکام، این موارد را به طول کل رد کرد.

او گفت:” این داستان براساس ایمیل های هک و دستکاری شده از یک سرور سوم و به قصد تخریب چهره بکام ساخته شده است. دیوید بکام و یونیسف ۱۵ سال است که رابطه بسیار قوی برای حمایت از کودکان دارند. سازمان خیریه دیوید بکام میلیون ها پوند به یونیسف کمک کرده و میلیون ها کودک در سر تا سر دنیا از کنار خدمات آنها وضعیت بهتری پیدا کرده اند. دیوید بکام وقت و انرژی زیادی برای این موضوع صرف می‌کند و علاقه او درونی است.

 او همچنین خیریه هفت را پایه گذاری کرد. پیش از خیریه هفت، دیوید یونیسف را در طول سال بارها کمک و حمایت می‌کرد، مثل اختصاص دادن تمام حقوق دریافتی اش از پاری سن ژرمن به این سازمان.یونیسف و دیوید از دستاوردهایشان تا به اینجا راضی هستند و در کنار هم ادامه خواهند داد.”

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو