زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ -

سوالات بی جواب احمد نوراللهی و عالیشاه

ماجرای رخ داده حول محرومیت باشگاه تراکتورسازی بازیکنان سرباز این تیم که در نیم فصل به جمع آنها اضافه شده اند را دچار نگرانی بزرگی کرده است.

به گزارش سرای نور؛  احمد نوراللهی و امید عالیشاه، دو بازیکن سابق پرسپولیس که با توجه به مشمول سربازی راهی تیم تراکتورسازی شده اند، اکنون با وضعیت نگران کننده ای مواجه شده اند. با حکم فیفا مبنی بر محرومیت تراکتورسازی از حضور در نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه به طور قانونی قادر به استفاده از این دو بازیکن که در این مقطع به جمع آنها اضافه شده اند نیستند. با این حال هنوز رایی از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای مشخص شدن وضعیت بازیکنانی که در نیم فصل جذب تراکتورسازی شده اند و در دیدارهای اخیر نیز برای آنها به میدان رفته اند اعلام نشده است.
این دو بازیکن که اکنون در اردوی این باشگاه در تهران حضور دارند و طبق نظر کادرفنی تراکتورسازی مهیای بازی فردا برابر پرسپولیس هستند با نگرانی بزرگی مواجه هستند. اتفاقی که با توجه به عدم صدور رای سازمان لیگ و فدراسیون مشخص نکرده است آنها قادر به انجام این بازی خواهند بود یا خیر. عالیشاه و نوراللهی که اکنون کاملا نگران آینده خود هستند اکنون با سوالات بی شماری مواجه شده اند که تمرکز آنها را سلب کرده است. آیا قراردادمان با تراکتورسازی غیرقانونی بوده است؟ حضور ما در بازی های اخیر این تیم غیر قانونی بوده است؟ در صورت محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات تکلیف آنها چه خواهد شد؟ ماجرای سربازی شان در این تیم چگونه پیش خواهد رفت؟ در صورت قطعی بودن محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات پنجره بعدی (که در حکم فیفا به آن اشاره شده است) تکلیف چه خواهد شد؟ در بازی فردا برابر پرسپولیس قادر به همراهی این تیم خواهند بود یا خیر؟ اگر محروم هستیم چرا کارت بازی صادر شده است و چرا اکنون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال واکنشی در این باره نشان نمی دهند؟
این سوالاتی است که اکنون امید عالیشاه و احمد نوراللهی با آن مواجه شده اند و در این شرایط خود را مهیای دیدار فردا برابر پرسپولیس می کنند؟ سوالات بی جوابی که نگرانی آنها را در پی داشته و می‌گویند در این سکوت دق می کنند!

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو