زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ -

ابراهیمی، مرد تمام نشدنی پیکان

رسانه ها غالبا در انتخاب اشتباه می کنند ، این نظر مجید جلالی سرمربی پیکان است .

به گزارش سرای نور؛  شاید اگر قرار باشد ستاره های این فصل تیم پیکان را مرور کنیم، اغلب مان نام گادوین منشا، صادق بارانی، مرتضی آقاخان و سیامک نعمتی را به زبان بیاوریم اما در میان تمام این بازیکنان تاثیرگذار و اغلب جوان، پیکانی ها سه بازیکن با تجربه دارند که بخش زیادی از موفقیت این فصل خود را مدیون آنها هستند.

رحمان احمدی و امیرحسین صادقی درون دروازه و خط دفاع این تیم یکی از بهترین فصل های فوتبالی خودشان را سپری می کنند اما در خط هافبک پیکان، ستاره ای تمام نشدنی حضور دارد که در تمام سال های فوتبالش بدون کوچکترین حاشیه ای بهترین بازی ها را برای تیم هایش انجام داده اما هیچ وقت آن طور که شایسته اش بوده، دیده نشده است.

ابوالفضل ابراهیمی، هافبک ۳۳ ساله پیکان که در سال های اخیر کاپیتان و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان صبای قم بود، در ابتدای این فصل به عنوان آخرین سهمیه لیگ برتری تیم مجید جلالی به پیکان پیوست و در تمام این مدت یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده است. ابراهیمی در دیدار آخر تیمش مقابل سپاهان نمایشی باورنکردنی داشت و براساس آمار موجود چیزی حدود ۱۴ کیلومتر دوید؛ روی گل اول پیکان که با اشتباه عارف غلامی، مدافع سپاهان وارد دروازه این تیم شد تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بود و در تمام طول بازی با قطع توپ های پرتعداد خط هافبک سپاهان را در کنار صادق بارانی و امیرحسین کریمی از کار انداخت.

ابراهیمی یکی از بهترین خریدهای این فصل پیکان بوده و این موضوعی است که مجید جلالی هم بارها در محافل دوستانه به آن اشاره کرده است. ستاره ای خستگی ناپذیر و تمام نشدنی و جواهری بی حاشیه که هرتیمی آرزوی داشتنش را در ترکیب خود دارد.

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو