زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ -

شیری: بی حرف و حدیث بازی‌ها را می‌بریم

گلزن تیم سایپا می گوید تغییرات در این تیم جواب داده و ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه این تیم باعث شده تا نارنجی پوشان در بازی های اخیر موفق به کسب تمام امتیازات شوند.

به گزارش “سرای نور؛  حامد شیری که در دو بازی اخیر توانسته دو گل سه امتیازی وارد دروازه حریفان کرده درباره نتایجی که در نیم فصل دوم کسب کردند گفت: با جذب چند بازیکن به تیم سایپا در نیم فصل دوم، نوع فوتبال ما هم تغییر کرد و توانستیم امتیازات کامل بازی‌هایمان را کسب کنیم و پیروز میدان باشیم ما نیم فصل دوم را به هدف امتیازگیری و کنده شدن از انتهای جدول استارت زدیم که خدا را شکر این اتفاق برایمان رقم خورد با استمرار در کسب این نتایج و شکل فوتبالی‌ که در نیم فصل دوم به نمایش گذاشتیم مطمئنا دیگر به روزهای بد نیم فصل اول بازنخواهیم گشت.
وی در ادامه گفت: شاید پشت نتایجی که کسب کردیم حرف و حدیث بسیار بود اما شما اگر همین بازی با فولاد را ببینید متوجه خواهید شد ما موقعیت‌های بسیاری روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم و اجازه نفوذ حریفان به دروازه خودمان را نمی‌دهیم. اینکه توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود و با پنالتی به برد می‌رسیم دلیل بر این نیست که برنامه نتیجه‌گیری‌مان ضعیف است. تاکید می‌کنم که سایپا در اکثر دقایق بازی حملات بسیاری روی دروازه حریفان دارد اما اینکه توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود به عدم تمرکز برمی‌گردد اما ما تا دقیقه پایانی بازی تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این دو، سه بازی اخیر مزد زحماتمان را هم گرفته‌ایم.
او درخصوص جوان شدن تیمشان در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: جوانانی که این روزها برای سایپا به میدان می‌روند تازه به جمع ما اضافه نشده‌اند بلکه در کنارمان بودند و شاید نظر کادرفنی در نیم فصل اول عدم استفاده از آنها بوده و حالا با رفتن چند بازیکن باتجربه از جمع ما تصمیم به حضور آنها در ترکیب اصلی گرفته شده است. در نیم فصل اول بازی به بازی فشارها بیشتر می‌شد، نمی‌توانستیم عملکرد سابق را داشته باشیم، کیفیت‌مان پایین‌تر آمده بود و دور از واقعیت بودیم. در ۵ بازی اخیر با تغییری که ایجاد شد و همیت بچه‌ها توانستیم نتایج را به نفع خودمان تغییر دهیم.
شیری که ابتدای فصل پنالتی‌اش را خراب کرده بود و از اینکه بعد از آن استرس خراب شدنش را ندارد می‌گوید: در این ۳ سال تنها یک پنالتی خراب کرده بودم و از آن زمان به بعد هر وقت پشت توپی می‌ایستم تا پنالتی‌ بزنم تمام تمرکز و فکرم را با مثبت اندیشی روی گل شدن آن توپ می‌گذارم و خدا را شکر در این دو بازی توانستم هر دو پنالتی سایپا را به گل تبدیل کنم. اینکه یک پنالتی به گل تبدیل نمی‌شود به نوع ضربه زدن به توپ، عدم تمرکز بازیکن و دقت و سرعت عمل دروازه‌بان برمی‌گردد.
هافبک سایپا در پایان در خصوص بازی با گسترش گفت: گسترش تیم خوبی است آنها زمین  خوبی دارند و بازیکنانش خوب فوتبال بازی می‌کنند، مطمئنا بازی آسانی مقابل آنها نخواهیم داشت اما بازی خوبی را شاهد خواهید بود، نمی‌توان از حالا پیش‌بینی کرد که کدام تیم برنده میدان خواهد شد اما سایپا هدفش را دنبال می‌کند تا امتیازات کامل هر بازی را بگیریم.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو