زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ -

پاسخ مبهم انریکه به توافقی بودن تعویض مسی

بارسلونا امشب توانست در نوکمپ به راحتی از سد بیلبائو گذشته و خود را به یک امتیازی رئال مادرید برساند.

ه گزارش سرای نور؛  آلکاسر، مسی و الکس ویدال، زنندگان گل بارسا بودند تا آبی اناری ها در دیداری که به نظر دشوار می رسید به یک پیروزی پرگل دست یابند. مسی نیز دقیقه ۶۲ بازی تعویض شد.

 

انریکه، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« هیچ دیداری برابر بیلبائو ساده نیست. سعی کردیم از فشار این تیم خودمان را خارج کرده و فضاهای خالی را پیدا کنیم. با زدن گل اول خیالمان کمی آسوده شد و گل های بعدی کار بیلبائو را به خصوص از لحاظ ذهنی تمام کرد. آنها از جنبه فیزیکی نیز دچار افت شدند.

البته بازی به گونه ای بود که بیلبائو هم می توانست از ما پیش هم بیفتد و این را آمار نشان می دهد. بیلبائو ما را وادار به دویدن بسیار کرد.

از چند جهت خوشحالم؛ یکی اینکه سیستم چرخشی امروز به خوبی جواب داد و بازیکنانی که کمتر به میدان رفته بودند عالی بازی کردند و دوم اینکه توانستم به چند بازیکن کلیدی بدون مشکل استراحت بدهم.»

 

گلزنی آلکاسر:« از گل او بیشتر از زمانی که خودم گل می زدم خوشحال شدم. با او و بازیکنانی که تحت فشار هستند، همیشه حس قرابت دارم.»

 

نیمار:« او گل نزد ولی مثل همیشه تماشایی بازی کرد. حضور نیمار در تیم حیاتی است و کاملا از او رضایت دارم. نیمار و مسی از جلوی زمین وظیفه پرس حریف را بر عهده دارند. هر دو در کارهای دفاعی شرکت می کنند چون برای برنده شدن باید دفاع را از زمین حریف و از خط حمله خودتان شروع کنید.»

 

توافق با مسی برای تعویض او در دقیقه ۶۲:« توافق؟ هرگز علاقه مند به پاسخ دادن به چنین سوالاتی نیستم.نمی گذارم روی این مساله مانور بدهید.»

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو