زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ -

پیروزی شیرین دورتموند برابر لایپزیش

دورتموند موفق شد با شکست لایپزیش، اوضاع خود را در جدول بهبود بخشد.

به گزارش سرای نور؛ ، با توجه به تساوی عصر امروز بایرن در برابر شالکه، دورتموند و لایپزیش برای نزدیک شدن به صدر نیاز مبرمی به امتیازات این دیدار حساس داشتند. لایپزیش با پیروزی در دیدار می توانست به فاصله یک امتیازی شاگردان آنچلوتی برسد.

در دقایق ابتدایی بازی بدون اتفاق خاصی دنبال شد و شاید تنها موقعیت ۱۵ دقیقه اول را بتوان ضربه اوبامیانگ دانست که ره جایی نبرد.

در ادامه دورتموند حاکم توپ و میدان شد و حملاتی را توسط گوتزه و شورله طرح ریزی کرد که البته منجر به خلق موقعیت خطرناکی روی دروازه لایپزیش نشد.

اما برتری نسبی شاگردان توخل بالاخره جواب داد و زنبورها در دقیقه ۳۵ به گل رسیدند. عثمان دمبله در منطقه راست صاحب توپ شد و با ارسالی دیدنی اوبامیانگ را در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت کرد. این مهاجم گلزن نیز کار راحتی در پیش رو داشت و با یک ضربه سر دروازه لایپزیش را گشود.

در ادامه نیمه اول علیرغم تلاش لایپزیش برای به تعادل کشاندن بازی، اتفاق خاصی رخ نداد تا ۴۵ دقیقه اول با برتری دورتموند به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، باز هم دورتموند برتری نسبی به حریف داشت و توپ و میدان را در اختیار گرفته بود. در اوایل نیمه اوبامیانگ حرکت پا به توپ دیدنی را آغاز کرد اما ضربه نهایی او قدرت لازم را نداشت و توسط گوسلکی مهار شد.

در دقیقه ۷۱ رویس موقعیت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف داشت اما ضربه او به هم تیمی خود برخورد کرد و خطر از روی دروازه لایپزیش رفع شد. در ادامه دورتموند دفاع منسجمی از خود ارائه داد و لایپزیش علیرغم مالکیت توپ قادر به خلق موقعیت نبود. رویس در دقیقه ۸۴ می توانست کار را تمام کند اما باز هم فرصت خوبی را از دست داد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و شاگردان توخل با یک گل از سد لایپزیش گذشتند.

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو